Olen kuunnellut Charonia, ja tää Little angel on kyllä älyttömän hyvä, jag tycker.

Oon saanu ihan kivasti asioita tänään aikaseksi. Siivosin kamat taas jälleen kerran paikoilleen ja vaihdoin petivaatteet, Reetta oli innokas apuri :) ja piti petauspatjaa paikoillaan

 505522.jpg

Tein suklaakiisseliä

 505521.jpg

Ja laukunkin sain valmiiksi

 505525.jpg

Putkista jäi 52 grammaa. Siitä ei oikein saa enää mitään joten jos joku tarttee pienen määrän niin täältä joutaa. En ihastunut tähän Putkikseen niin paljon, että ostasin sitä lisää. Mutta tulipa kokeiltua, ja kassi on ihan jees. Tein palmikonkierron aina kuin huvitti, nuo ei siis ole vahingossa erikokosia vaan ihan vasiten :)

Pilvi, tosiaan :) Tää on ollut melkonen pääsiäinen kisuille. Kieliä, noitapukeutumista ja huomenna vielä mämmiä meillä luvassa. Jos nää osais, niin ne olis jo tilannut netistä Blue 1 tiketit jonnekin hyvin kauas ja lämpöseen...Ostan mämmin lisäksi myös seitiä huomenna niin on balanssi. Ja toki, jos ei mämmi maistu niin ei maistu...

Muoriska, kyllä nää syö kaikkee heinää. Rairuoho on kadonnut jos sitä on ollut, samoin tuo ruoho näyttää maistuvan, mitä kissanheinää nyt onkin. Ja nyt vaan jännitän että kun alkaa yrjöilyvaihe niin osuuko se vihree laatta matolle vai ei....Pitää olla nopee siinä vaiheessa kun kakominen alkaa ja kiikuttaa kylppärin puolelle. Ompa taas esteettistä tarinaa :D

Kaikki voittajat on ilmottanut osoitteensa ja mulla on jotain ajatuksia mielessä. Lankaa en varmaankaan postita kun tästä kylästä ei saa oikein mitään kivaa... Mutta joo, huomenna kun kaupat aukee haen värkkejä ja alan hommiin. Hauskaa, mä tykkään näpertää.

Katselin kriittisesti Samostakkiani, josta siis uupuu toinen hiha ja vyötäröstä alaspäin helma. Malli on Kotivinkistä parin kesän takaa jostain. Se on ollut kesken kohta kaksi vuotta, joten ajattelin että ehkä mun on parempi purkaa se ja tehdä siitä jotain kivaa. Ajattelin selata parit Novitat ja Modat tässä ja katsoa tuleeko joku super-idea, vai ostanko jotain toista Samosta kaveriksi ja virkkaan peiton...Ehkä tuo on hiukan paksua.

Mutta ennen kuin käyn Samoksen kimppuun, mun pitää tikuttaa tuo salainen kutimeni valmiiksi (kuvaa joskus ensviikolla siitä) ja huivia voisin kanssa virkata. Löysin vielä lisää mustaa Kotiväkeä joten lankaa olis.

Kelpaako Putkis Pudotuspeleihin ilmotettavaksi? Taidan käydä kysymässä paikanpäällä...

Huomenna on työkkäritapaaminen 13.15 ja olen ihan evvk koska mä joudun ihan väärälle tätille siellä ja eipä niillä mitään ratkasua tähän ole. Mutta huomenna ehkä mol.fi tarjoilee uutta haettavaa, joten olen jokseenkin toiveikas :)

Adios, amicos.