kettu sanoi.
"Nyt saat salaisuuteni. Se on hyvin yksinkertainen :
Ainoastaan sydämellään näkee hyvin ;
tärkeimpiä asioita ei näe silmillä."

"Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä,"
Pikku Prinssi toisti paremmin muistaakseen.

Tuli heti mieleen tuo pätkä tuosta Sinin ehdottomasta Pikku Prinssistä. Olen lukenut sen joskus vuosia sitten, ja ostanut kummipojalleni omaksi. Voisi lukea uudestaan. Nalle Puhia olen lukenut, ihania. Zadie Smithistä en ole koskaan kuullutkaan. Googlasin vähän ja vaikuttaa aika hyvältä. Okalintuja oon katsonut telkasta joskus aikaa aikaa aikaa sitten. En muista yhtään millanen se sarja oli...enkä muutenkaan muista oikein muuta kuin sen papin. Virginia Andrews on kanssa ihan uutta mulle...Harry Potteria olen yrittänyt mutta mä en vaan millään taivu siihen. Se ei vaan aukee ! Terkkaripoika kehotti aikanaan lukeen Terry Pratchettin kirjoja ja sama fiilis sillon, ei kun ei. Mutta tuossa oli monta hyvää vinkkiä, katson mitä meiltä löytyy ja jos ei löydy laitan kaukohakuun. Kiitos vinkeistä ! 

Olen samonnut

 508344.jpg

Tuleeko tästä nyt liian reikästä taas ...Mut kolmosen puikoilla tulee ihan liian tiivistä. Puikot 3.25 hankintaan? No, kesäpaidassa saa tuuletus pelata.

Päivä on illassa ja ei mitään miestä vielä, ei missään. Ei mesessäkään kukaan heppu oo linjoilla. Ei siellä ole kuin pikkuveli ja Hanna kaukosuhteineen. Siis minähän uskon horoskooppeihin ihan kympillä, kyllä :)

Nyt telkan ääreen, heips.

 508346.jpg