Jatkamme pienten linjalla siis.

Tänään oli pitkä päivä, lähdin puol 11 ja olin kotona 22. Käppäilin Tamperetta edestakasin ja se oli kyllä kivaa. Nigella sano rosepippureita käyttäessään että tytön voi ottaa pois 80-luvulta, mutta 80-lukua ei tytöstä. Ehkä mulla on sitten samanlainen suhde Tampereeseen ...Mutta oli se kivaa, säästä huolimatta.

Eka haastattelu kesti kymmenen minsaa ja se on osa-aikanen työ, tosin on mahdollista tehdä enemmän tunteja jos ittee kiinnostaa. Kuulen siitä keskiviikkona tai sen jälkeen. Toinen haastattelu kesti 45 minsaa ja täytyy sanoa että en niin tomerassa haastattelussa ole ikinä ollut. No en mä ole ikinä ollutkaan kuin neljässä tähän asti, mutta silti. Katto silmiin niin paljon että en uskaltanut silmää räpäyttää ja tuntu että piilarit kuivuu just nyt sarveiskalvoon kiinni. Enkä mä edes ehtinyt mitään hurmaamaan kun tää tais vähän hurmata minut :D No ei sentään... Mutta aika jännä juttu, ei mulle nyt ihan vihreetä valoo näytetty mutta keltasta nyt ainakin. Pitsanleipomiskyvyilläkin on merkitystä...Ja mä kuulen viimestään tiistaina. En saa nyt nuolasta ennen kuin tipahtaa, koska ihmiset puhuu paljon kaikkee, mutta pieni toivonkipinä mulla on. Mutta mä en nyt innostu, vielä.

Ostin  Mantalle   - olen omavaltaisesti nimennyt vauvan Mantaksi, koska se on aivan Mantan näköinen. Ja miltä Manta näyttää, niin tuolta vauvalta justiinsa :) - pienen pipon, pöksyt ja puseron. Kokeiltiin pipoa ja Manta näytti ihan hiphopparilta. Ja katsokaa nyt tuota käsien asentoa, sehän on iha että " Jou ! "

     531579.jpg

Ostin kolme kerää Mandarin Petitiä ja Anttilasta Minniä , jos siitä sais jonkin kivan vaunupeiton kesäksi, aloteltua ainakin

 531580.jpg

Sit ostin kosmetiikkaa ja sit en oikein muuta, no, jotain namia itelle ja sairaalaan vietäväksi. Vauvalle on niin kiva ostaa, kaikkee pientä ja söpöä. Kuulin että isosiskoni oli tyhjännyt Tuurin vauvakamoista :)  Mein äiskä -siis Mantan mummu - oli jo sanonut et ihan kuin ostais omalleen...Mut eiköhän tää kakrut oo vähän niinku yhteisiä kuitenkin...

Tampereen reissulla ei tapahtunut sitten muuta...Ilmeisesti on jotkut kisat meneillään, koska  Stokalla pyöri pitkiä ulkomaaneläjiä ( eivät ainakaan puhuneet suomea )  verkkareissaan. Lentistä? Korista ? Mun pää pyöri kuin väkkärä kun oli niin paljon katseltavaa.Pienet on ilot, ja halvat ;)

Nyt viikonloppuna en tee mitään muuta kuin nautiskelen telkan elokuvatarjonnasta ja neulon ja virkkaan. Joten luvassa valmiita ja keskeneräisiä kutimia, hyvää viikonloppua !