No muutto niin, vastahan siitä on neljä kuukautta kun viimeksi... Huomenna sit kuulen koska työt alkaa. Kämppä on haussa nyt, ja tämä työnantaja ei tod järjestä mitään kämppiä :D Iha ite löydettävä. Samaa mietin et nyt kämpän vielä löytää, syksyllä on hirmu vaikee kun opiskelijat valtaa kaupungin. Jänskättää !

En tiiä sanoa neuletapaamisista... voi olla. Jos satun oleen vapaalla ja fiiliksissä... Mutta mä olen kyllä erakkoneuloja, tai siis seurassa ( Tom,Edward,Brad ) -neuloja :D Mutta voisin kokeilla kahvilaneulontaa. Katsotaan!

Tänään olin sillä kurssilla. Vetäjä on tosi hyvä, sellanen energinen ja puhuu niin että ymmärtää. Tavallaan toivon että työt alkas vasta kesäkuussa, niin ehtisin muuttaa ja käydä tuota kurssia...ei menis työmatkoihin aikaa ja rahaa. Mutta huomenna viisaampi. Olin muuten hämmästynyt kuinka luonnollisesti otin sitä kahvia tauolla, kuvitelkaa. Ei tarttenu juoda kotona enää kuin kuusi kuppia. Menee ihan hyvin,kun aloin keittään vähän laihempaa kahvia. Ei pukkaa hiki niskaan ihan heti. Ja saa unta. Kuulin muuten tämmösen siellä : "Kylmä kahvi kaunistaa mutta vatsa ei kestä sitä määrää minkä naama vaatis "  :D

Mulla on ollut mielessä asioita mutta en ole ehtinyt kirjoitella niistä mitään, mutta nyt...

IKEA !!!! Siis kyllä tätä on odotettu. Ja saahan sitä vielä hetken odottaa, mutta tulossa kuitenkin. Ihan mahtavaa ! Sinne kannattas yrittää töihin, niillähän on aika lyhyt lista siellä ravintolassa, sen oppis ulkoo... Taputan pieniä käsiäni kovasti.

Conny. Kuten sanoin tuossa eilen muistaakseni niin en ole mikään urheiluhullu, mutta katson uutisien oheen tungetun Tulosruudun jne. Kun ohjelmassa oli juttua lehdistötilaisuudesta missä Conny kerto et ura ohitse ja alko itkeen niin minä myötätunnosta mukana...En tiedä kuinka se niin minuun tarttu. Mutta tuli vähän syyllinen olo kun nillitän kaikesta turhasta ja toisella on syöpä sentään ja ura ohi jne. ja on ihan nuori :( Ei oo reiluu.

Mun on varmaan pyöritettävä näitä tumppuja vielä kolmas kerta. Tumput oli Roopen mielestä niin huonot, et hän päätti parantaa kuvan tasoa ja asetti pienen etutsäpälänsä ( luit oikein, tsäpälä) kuvaan mukaan

 538349.jpg

Ja jo vain näyttää tumputkin heti paremmilta. Mutta joo, kerta konees vielä.

Maanantain ellu alkaa,moi.