No ok, meni siinä yhteentoista mutta katoin Teho-osaston ja Sinkkuelämää...Ja nyt olen ladannut pattereita että saan kuvia, ja sillä aikaa roikkunu mesessä. Mutta nyt siis asiaan. Laitoin vaatteet nuppineuloilla keittiön verhoon kiinni kun siellä oli paras valo näin myöhään :D

Miron pöksyt on ihan tavalliset, mietin jos ompelen vielä vyönlenkit ja vyön...jää nähtäväksi. Vyötäröllä on nyt kuminauha, se on vielä säätämättä. Nää oli nopein ommella, kun ei ollu mitään kikkailuja.

 611161.jpg

Liivin kanssa aikaa meni eniten. Se on kaksinkertanen ja oli siinä miettimistä et mitkä saumat kärsii ommella kiinni että saa sen vielä käännettyä. Olkasaumat ompelin sitten vielä käsin kiinni. Näkyy olevan kuvassa vinossa ja vielä aika rypyssä, ja nappien yläpuolella on sit nuppineula eikä mikään fiba! :)...Mutta hyvä siitä tuli, symmetrinen ...

 611160.jpg

Mantan mekko. Tää ei ole nyt ihan sellanen kuin aattelin...

 611158.jpg

Essuosa on aivan liian levee ja helma essun alla lyhyt :( Yläosa on kanssa kaksinkertanen, joten on siinä hommaa kun lyhentää ja kaventaa tuon essun, melkonen purkaminen. Mutta taidan tehdä sen silti. Muuten se on ihan jees. Ja siinä on ruusu jos joku ei tajuu :D Mun piti ristipistoilla siihen sydän etumustaan mut en mä sit halunnukaan. Eli huomenna remppaan tuon essuhomman ja sitten ompelen lopuista kankaista toisen mekon, kun noita tilkkuja jäi.

Ristiäisnamitkin on nimiä vaille valmiit, mutta se kirjottaminen ei ole sit mun homma. Valkonen nauha loppu hieman kesken niin ostan huomenna lisää. Kuvaan huomenna nekin sitten.

Huomenna meen Ideaparkkiin Miran kanssa jos sen päänsärky menee ohi. Jos ei mennä, niin siivoon ja ompelen kotona. Virkkaankin. Ja pakkaan kamoja. Lauantaina äiti ja isä tulee käymään ja vie mun romuja kotipuoleen. Niitäkin pitää kokoilla. Viikon päästä onkin sitten tosi kyseessä. Mä olen taas näppäränä tyttönä unohtanu et nettikin pitää siirtää. Mä en tiiä tuleeko Elisa mun mukana. Siinä talossa oli jotain Wlan-tarroja ilmotustaulussa, mä en tarkkaan tiiä mitä se niinku tarkottaa mutta eiköhän se selviä. Varmaan tulee sellasta aikaa et olen ilman nettiä, mutta bloggaan sitten kirjastosta tai käyn Samilla kylässä. Toisaalta voin jo nyt sanoa että muita käsitöitä ei tule tehtyä kuin kastemekkoo ennen kuin se on valmis...niin ei sitä blogattavaakaan ole paljoa.

Nyt nukkumaan, moikka!