Pikaiset terveiset kirjaston koneelta :)

Joko ehditte mua kaipaileen???? No ei se mitään, mä olen ainakin kaipaillu teitin blogejanne ja meen nyt heti lukeen mut eka vähän tilannekartoitusta...

Muutto on onnellisesti ohitse ja kamat paikoillaan. Kiitos vaan ahkerille muuttomiehille ja -naiselle! Me kaikki neljä ollaan kotiuduttu hyvin, nukuttaa ja niin edespäin...kuuma kämppä se on, arska paistaa.

En ole ehtinyt koneelle yhtään,sehän on selvä et rojujen ojennukseen saattaminen vie aikaa ja olen temmeltänyt Samin ja Iidan kanssa, ollut pienillä lankaostoksilla ja niin edespäin.Kastepukuproggista teen aina kun ehdin, menee pikkasen tiukille kun meni pari päivää niin että ei ehtinyt yhtään. Mutta kyllä mä saan sen valmiiksi, kun on tuo torstai ja perjantai ihan vapaat.

Torstaina mulle tulee kolme koiranpentua kylään, love. Ja sitten muuten ne päivät menee sit leipomisen merkeissä. Vähän jänskättää kuinka mun retrouunini paistaa mutta sen näkee....Viikonloppuna sit Mantan juhlat ja sunnuntaina töitä...päivät vaan menee, mitään ehdi. Oon syöny hirveät määrät roskaruokaa ja sehän ei ollu mikään masterplan, joten mun on nyt ryhdistäydyttävä ja syötävä salaattia. Tähän voisi tempaista jonkinlaisen kani -vitsin mutta jääköön nyt kertomatta sen tarkemmin... :D

Jeps, kuullaan!