olen menossa. Lammaslaukkuun parit napit ja Minjan takkiin... Taidan vilkasta myös kankaita Eurokankaassa, tekis mieli sitä valkosta riepua farkkujen seuraksi.

Mustat läpsyttimet (siis varvastossut) pitäs ostaa kans, ja mustaa Kitten Mohairia siihen huiviin...En alottanut vielä neuloon Woolista mitään, olin niin väsy etten jaksanu alkaan sepeen ohjetta mistään. Janinan takkia neuloin eilen, onneksi metrisen vaatteet on aika pieniä niin ei tarvi niin hirveesti neuloa, ei ainakaan pääse kyllästyyn. Mustat caprit tarttisin kanssa.

Ostin sillon sen Knit 1-lehden Akateemisesta. Olihan siellä tarjolla vaikka kuinka monta lehtee mut tuolle lämpesin eniten.Älkää kysykö miksi, minen enää niin muista :)

Oon aivastellu koko aamun ja päivän, varmaan pitää hakee jotain allergiatroppia apteekista.Silmät ei kutise vielä onneksi.

Hiukset, noh, ruskeet...On päässy kasvaan niin et pitää varmaan ens viikolla mennä laittaan ojennukseen.Sama malli, mut lyhennetään.Saa sit helpommin asemiin, nyt on niin pitkää että ei jaksa mikään myrkky pitää pörhöllään. Bad hair day everyday.Ain't funny.

Ninan pitäs varata lippuja Suomeen parin päivän sisään. Sitten mäkin ilmotan töihin koska mä pidän vapaata. Ihanaa olla viikko pois sieltä, vaikka siellä ihan jees onkin, en voi silleen valittaa. Ja samaan syssyyn pari sanaa 15-vuotiaista pojista.Töissä oli nyt kaksi viikkoa yksi junnu kesätöissä ja kun hänen pesti loppu niin seuraavan alko. Tosi mukavia poikia, ja tekevät hommat niinku tuosta vaan, omatoimisia, ahkeria, mukavia, hauskoja. Ei nyt ihan ekana tule mieleen kun 15 vee pojista miettii. Ehkä mä olen vähän ennakkoluulonen sitten, mutta ihan toista oletin kun luin et sellasia on tulos. Siitäs sain nokilleni, ei voi kun hattua nostaa. Pääsevät pitkälle jos sama tahti jatkuu. 

Vaikka mä olenkin sitä mieltä että töitä ei kannata tuoda kotiin niin tänään meinaan kokkailla kanssa jotain tai siis tiiänkin et tonnikalalasagnee, sellasta helppoo. Juustokastike korvataan raejuustolla, bolognesekastike on tomaattimurskaa, tonnikalaa ja ketsuppia, pitsamaustetta. Sitten normilasagnelevyt ja juustoraastetta. Okei, ei mitään kauheen erikoista mutta I love it ja pääasia että se on nopeeta kokata. Kyllä mä osaan tehdä ihan oikeeta oikeeta lasagneekin, mutta minen jaksa nyt sellasta.

Jos lukijasta vaikuttaa että minen jaksa nykyään mitään niin oikeassa olet, en juuri jaksakaan, on sellanen väsymys päällä, vaikka nukkuu. Ehkä tässä nyt purkaa sit kaikki stressanneet muutto-,työ- ja miesasiat. Mua kyllä huvittaa mutta nukuttaa ja väsyttää. Ehkä tässä menee aikaa ennen kuin tottuu taas tuohon työntekoon,jalat ei ainakaan särje enää niin kuin alkupäivinä.Neulontainspis on onneksi palannut, se on aika tärkeetä. Mutta tosiaan tuntuu et mitään ei saa aikaiseksi, jotain nysväystä vaan ja muissa blogeissa vilahtelee paitoja ja huiveja ihan viikon välein. Mulla on hiukan ote livennyt, kesäterässä.

No niin, nyt kaupoille ja sitten kotia neulomaan ja katseleen elokuvia. Kuullaan varmaan ensi maanantaina seuraavan kerran, joten oikein hyvää juhannusta kaikille, älkää päätykö tilastoihin !

     "Midsummer Night's Dream" Print

                  Midsummer Night's Dream