Nyt on tultu siihen vaiheeseen että netittömyys alkaa niin kutsutusti ketuttamaan. Soitan keskiviikkona uudestaan Elisaan ja vaadin jotain aikataulua, tarkempaa kuin "ensi viikkoon menee".

Olen ollu hiukan huonolla tuulella. Mun puolesta jokainen uskoo mihin uskoo ja mulla ei tosiaankaan ole uskovaisia ja hengellisiä ihmisiä vastaan mitään. Mutta tyrkyttämistä en kestä. Ja perjantaina Seppälässä joku junnu alko käännyttään ja eilen kun kävelin töistä kotio niin joku äijä hölkkäs mut kiinni ja alko tyrkyttään papereita, sanoin eka että kiitos ei mutta kun roikku vaan peräs ja kun en ottanu lipareita niin alko laittaan niitä mun laukkuun niin sanoin hirveen rumasti eli suksi nyt helvettiin siitä. Tietysti hän ihan pokkana sanoi että minä itsehän sinne helvettiin olen joutumassa kun en ota herraa vastaan ja sanoin että ihan sama minne joudun kunhan sinä et ole siellä. Että mua ärsytti. Prkl. Ja anteeks, mutta näin on.

Ja koska jo tässä siirryttiin kirkollisiin uutisiin niin jatketaan niillä :D Kastemekko valmistu vaikka meni se kireelle. Mun koko oikee käsi on virkkauksesta kipee, Mikko joutu ompeleen napit mekon selkään kun en kerta kaikkiaan pystyny ja ehtiny. Mutta kyllä siitä ihan nätti mekko tuli. Laitan kuvia kun saan koneelle. Mantan oikee nimi on Minja Noora Hannele. Lovely, en tuntenut aiemmin ketään Minjaa. Hannele on Tarjan toinen nimi, Mirollakin on Mikon toinen nimi. Juhlat meni ihan hyvin, vähän Minjaa kiljutti mutta ei pahasti, kirkossa oli kuitenkin mukavan vilposta. Kiitos vaan kekkereistä :)

Ostin ristiäisiin perjantaina mustan puolihameen ja vaaleenpunasen lyhythihasen paitapuseron, ihan hyvät ja ei liian juhlavat. Ei löytynyt mitään sopivaa mekkoo. Seppälässä kokeilin yhtä, mutta ei ollut sopivaa kokoo, oli vaan isoja.Yleensä on toistepäin.

Töissä on välillä kiire ja välillä ei. Tahtosin päivätöihin, haeskelen koko ajan. Pääsis eroon iltavuoroista ja viikonlopputöistä nimimerkillä "Koko Juhannus töissä".Tänään menin työkkäriin kun piti sinne ilmottautua jo perjantaina niin 45 minsaa jonotin ja sit piti mennä töihin, jos jonottas huomenna sit vähemmän aikaa ja menis heti ysiltä sinne.

Uudet kengät. No joo, ne teki rakot nyt uusiin kohtiin, entiset ei oo vielä parantuneet. Elämä on.

Käsitöitä en ole ehtinyt tekeen mekon jälkeen. Mun pitäs keskeneräsiä tehdä ja bloggailla sinnekin blogiin, missä välissä. Elisa...!!! Mur. Mutta tänään teen jotain. Ja torstai ja perjantai mulla on vapaat niin meinaan mennä jo aamusta puistoon ottaan arskaa ja nököttää siellä kutimen ja lehtinipun kanssa niin kauan kuin aurinkoa piisaa.

Mua ärsyttää kun en ehdi lukeen mitään blogeja kunnolla, sairaan nopeesti kelaan ja silmäilen vaan läpi. Voi olla että sulan jakkaraan kiinni sit kun taas pelittää, niin paljon on luettavaa kertynyt. Surkeeta tämmöselle riippuvaiselle :(

Torstaina Jane ja Mika kävi kylässä ihanien tuliaisten kanssa ( hieno kori, keittiöpyyhe, oliiviöljyä, keksejä, juustoa, melonia, hilloa...) ja mukana oli Morris, Ida ja Susu, siis koiranpentuja. Morriksen lahjoin kermavaahdolla kaveriksi suht nopeesti, on ne veikeitä... Otin kuvia, mutta...later, dudes. Janen blogista voi kurkkia millasista koiruuksista on kyse. 

Mitäs vielä...on tässä kaikenlaista hommelia ollu mutta ne unohtuu kun ei pääse bloggaan, sit tää on tämmöstä kokoelmaa ja very best of. Tai the worst of, miten nyt lukeekin :)

Taidan mennä kotia ja ottaa puhelun Samille, ja juua kokista. Laittia, koska sääret näyttää ristiäiskuvissa karseen paksuilta. Ei kai vaaleiden sukkahousujen piikkiin voi ihan kaikkea nakittaa?

Son moro.