pääsin kuuden maissa töistä ja tulin kotio muutaman kaupan kautta hetki sitten.

Kirjottelin paperille asioita mitä pitää tehdä ennen sunnuntai-iltapäivää ja siihen ei A4 riittänyt. Siivousta, ompelua, neulontaa ( ne sukat, ne sukat!!!!! ), tulostamista, ruokakaupassakäyntiä  (luojan kiitos serkun lemppari on karjalanpiirakat ja Lätkäliigat, ei vaadi paljon kokkausta :)), pakkaamista, paketointia,leikkaa/liimaa-askartelua, vaatekaapin järjestelyä yms. Ihan kivaa puuhaa kaikki, noin periaatteessa, mutta aika on rajallinen.

Mietin jo töissä tuota listaa, ja koska se kuulosti niin pitkältä, hain muutamat siiderit piristeeksi ja palkinnoksi. Ja pee, ainoo vapaa pyykkivuoro on huomenna aamulla kello 8, joten ehkä parempi siideröidä vasta lauantaina, voi muuten olla ankee aamu. Silloin on ehkä bileet, mä en ole ihan varma, mun pitää kysellä ja tarkistaa...

Mitä mä sitten norkoan tässä netissä niin enhän mä voi mihinkään ryhtyä ilman blogien lukemista, tässä samalla on hyvä syödä oman keittiön kalahampparia, kissat sai perjantain kunniaksi Alaskanseitiä, Nekku pelotteli meitä muita taas. Nyt ne sit nukkuu pötsit pystyssä.

Olen saanut kaikkien voittajien ja kierrättäjien osoitteet sähköpostiin, kiitti kiitti ! Ensi viikon lopulla pitäs olla jonkinlaista pakettia kaikilla...Ilmotan kyllä täällä kun olen postittanut. Niin voidaan syyttää sit postia jos ne katoo :D

No, tää oli nyt tämmönen elonmerkki. Ensi viikolla sitten jotain käsityötsydeemiä.

Hyvää viikonloppua ! Ja hyvää lomaa mulle itelle, seuraavan kerran töissä 6.8. kello 14.00. Menisipä aika oikein hitaasti ;)