Ihmiset tahtovat kaikenlaista,
Vieraita tavaroita vieraista maista.
Pian ovat kaapit täynnä kamaa,
Elämä on kuitenkin yhtä ja samaa.
Iloon ei tarpeen tavaraa hankkia.
Onneen ei tarvita edes pankkia.
-Uppo-Nalle-

Mulle tuli heti mieleen tuo renkutus Minnan jättämästä kommentista. Minä tykkään kaikesta nätistä, ei voi mitään :D Pakettini ovat menneet perille ja totta kai olen mielissäni että niistä on tykätty. Astakin oli tykännyt "nenäliinastaan" :) Asta on niin kiltti <3 Mimmu, meilläkin on harrastettu vastaavia leikkejä, jotain nappia on yritetty irrottaa takista tms. Kuinka ne kissat viittiikin! Maartsi, vai samanlainen kassi ! Hauska sattuma :)

Ootta niin kilttejä kun kommentoitte. Olen minä lukenut blogeja tässä nyt pari iltaa mutta menee niin ahmimalla että en malta kommentoida kaikkiin. Parannan tapani kyllä kun saan vähän balanssia taas. Ja aikaa.

Mökötämme edelleen, minä olen ihan pro tässä lajissa ;)

Sain eilen nukuttua joskus kolmen jälkeen eli viisi tuntia unta takana. Töissä meni ihan jees. Eero teki kiusaa ja vaihto Suomirokin koko ajan Klassiseen (siis radiokanavan) ja nauro kun herneistin. Se musa oli niin kamalaa et naurettiin ihan kipeesti. Mutta toki jokainen saa kuunnella ja tykätä siitä mistä haluaa, en minä sitä tietenkään. Mutta Klassinen ja pitsanvääntäminen on liian rankka kompinaatio mulle.

Töiden jälkeen hain ruokaa kaupasta ja luin uutta Suurta Käsityölehteä (öh, oliko siinä mitään oikein...en muista, ei ainakaan mitään must juttua...) ja Kotivinkkiä, sit siivosin ja netissä olen istunut mesessä Ninan kanssa. Tuntuu kuin se ei olis täällä käynytkään, omituista.

Niettä normipäivä.

Mulla on ihan hirvee ompeluinspis kun kävelin Astan peräs Eurokankaassa ja Koskarin nappikaupas ja se otti jonkun jutun käteensä aina ja sano et tästä sais sellasen /  tätä vois käyttää siinä / tää ois  hyvä sellasessa jne. niinku ideoita. Ja mä haluan nyt Odd Molly -tyylisiä vaatteita . Ja Stetsonin, ruskeen. Ja edelleen sen tiaran :) Pitää ostaa kivoja kankaita ja kokeilla ommella jotain. Kun ei ota liian haasteellisia niin kai sitä johonkin pystyy.

Tilda-kirjat jäi mulle vielä lainaan, postitan ne loppuviikosta Ruotsiin. Ne on aivan ihanat, voisin ostaa omaksikin.

Päivän Nekku (oi, mun on kuvattava sitä huomenna kun se kasvaa silmissä) niin tänään maistui mansikkakiisseli.  Erikoinen kissa. Hän on myös alkanut syömään märkäruokaa, ennen meni vain nappula ja kaikki ei-kissanruoka. Sillekin pitäis neuloa peitto.

Ihan tyhmä postaus, huomenna laitan pienen kuvan tekeillä olevasta huivista ja onhan täällä tuota muutakin alotettua matskua jota voi esitellä. Nyt pitää mennä nukkumaan koska huomenna mä meen viettään vapaapäivää Särkänniemeen, Särkänniemeen!

                   802628.jpg

Yes it is me after few years :D