Tahtoisin neuloa, tahtoisin bloggailla, tahtoisin lukea blogeja...Mutta mun on pitäny olla paljon töissä, mennä aikasemmin, lähteä myöhemmin. Siis eihän mun aivan pakko ole mutta en osaa sanoa eikään. Ensi viikolla on muutamia aamuvuoroja, niin tiiän et luultavasti pääsen kotia sillon kun pitääkin. Ja ehdin paremmin neuloon ja bloggaan. Ja 19.8. on kai viimenen työpäivä. Sitten saa olla ainakin hetken ihan vaan kotona.

Niin Sini, en joutunut sormen kanssa sairaalaan, se on paljon parempi jo :) Ja KIITOS ihanasta nappulasta, mä olen niin otettu tietysti, niin hieno nappulakin tämmöselle prinsessasielulle. Piristää mun hieman alamaissa olevaa mieltäni...

Anne toivoo kissakuvia koko perheestä. Mulla on niitä otettuna ja otan lisää ja laitan tännekin, yritän jo huomenna. Nekulla on uusi harrastus, syöksyy yläilmoista siskon tai veikan kimppuun. Sitä on hauska seurata, koska yleensä Nekku arvioi etäisyyden väärin ja hyppää ohi. Tietty  R/R tai R pelästyy silti ja sitten saa Nekku ojennusta osakseen. Aivan kuin siitä olis mitään apua :D

Ostin kerän vaaleensinistä Woolia Annukan pikkuvauvan tossuihin ja petroolia moniraitaa, Siis Seiska Veikkaa ja aloin siitä polvisukkia. Huiviakin olen ehtinyt muutaman rivin neuloon. Raisan bolero on kesken. Ja sit nää muut keskeneräset. No, onneksi inspiraatio on kuitenkin tallella.

Huomenna aamuvuoro ja tiistai vapaa, meen kotipuoleen käymään yhdeksi yöksi ja toivon itekseni että joku olisi menossa Keskiselle sillon tiistaina että mäkin pääsisin, pliis ;)

Nyt suihkuun ja töihin, moi!