Tervehdys kämpiltä. Nyt on sopiva väli blogata hieman, kun Nina selailee Marie Claire Ideesejä.

Isän hautajaiset ja muistotilaisuus menivät hyvin. Kukkakimput olivat nättejä, sää kaunis, pappi puhui hyvin mutta lyhyesti, ruoka riitti...ihan hyvä muisto näistäkin juhlista jäi. Rauhallinen ja lämmin juhla. Sisko kävi lauantaina illemmalla sytyttämässä kynttilöitä, ja samoin eilen kun setä ajoi Ninan ja minut Tampereelle käytiin laittamassa kynttilöitä. Nyt pitää enää käsittää ja sisäistää asia. Tuntuu että kaikki on mennyt niin nopeasti että ei ole ehtinyt ajattelemaan. Mietin puhelimessa kaverillenikin että mistä näitä kyyneleitäkin aina vain piisaa niin sanoi että sydämestä :(

Viime yönä näin iskästä ekan kerran unta, unessa luki lehteä keittiön pöydän vieressä niin kuin joka päivä tekikin ja luki ääneen jotain uutista delfiineistä. En ole pitkään aikaan mitään unia nähnyt tai aamulla muistanut, nyt näin tämän, ja yhden painajaisen jossa oli sota ja minä piilotin vietnamilaisilta Nekkua, jota etsittiin koska se oli puhkaissut kaikki ilmapallot. Kolmannessa unessa oli sitten Sami ja vaahtosammuttimen kokoinen tyyppi. Omituisia unia, taitaa olla mun pääni lopullisesti kontrollin tarpeessa...olisi mielenkiintosta tietää mitä nuo unet mahtaa tarkoittaa. Toivottavasti ei mitään huonoa kuitenkaan.

Ja sitä muuta elämää sitten

Ninan kanssa käytiin kylässä pikkuveljellä ja Hannalla ja syötiin tacoja sunnuntai-iltana. Tänään äiti ja Ninan vanhemmat tuli Tampereelle ja käytiin vähän kaupoilla ja sukulaisten kanssa syömässä. Pikkuveli piti päivän mun kämpillä majaa ja samalla kissoille seuraa. Nina osti Tiimarista askartelupakkauksen ja näperreltiin pienet haamuheijastimet

 948558.jpg

Minun on oikeanpuoleinen.

Sain ihanat tuliaiset Ruotsista, kissoille Astan ompeleman peiton hauskasta kankaasta

 948569.jpg

Nina oli koristellut pahvisen matkalaukun, ja sain myös kissasukat, likööripullon ja suklaata

 948566.jpg

Mulla oli Ninalle punavalkoinen paketti. Virkkasin kaulaliinan, Marianne-pussi, punaiset valkopilkulliset sukat ja sellainen muistilapputeline, metallitikku jossa oli punavalkoinen sydän koristeena.

 948564.jpg

Ja koska mulla on aina hard way, ja koska mullahan näitä murheita ei ollut vielä tarpeeksi, niin sain palkkakuitin tänään, ja en ole saanut sairaslomapäiviltä sentin hyrrää. Mulle tulee palkka kahden viikon välein, ja nyt oli palkkaa vain kolmesta päivästä. Pitää nyt sitäkin selvittää miksei sairaslomapäivistä ole maksettu. Vuokra pitäisi maksaa 5. päivä, ja mullahan siis toki on vuokrarahat ilman palkkaakin tilillä, not. Voitte vain kuvitella tunnelmat. Olen naputellut meiliä suuntaan jos toiseen. En millään jaksaisi tätäkään mutta pakko on. Mua ärsyttää suunnattomasti nyt koko nykyinen työ, ja tänään kattelinkin jo uusia duuneja mihin haen. Pakko saada jotain mukavaa normaalia työtä asap. Ei väliä vaikka ei olisi mitään tekemistä ruuan kanssa, kunhan vain pystyn tekemään.

Syksyn sävyt -vaihtoni tiedot ilmestyi meililaatikkoon, ja kävin jo hiukan sissimässä blogia tarkemmin. Olin käynyt siellä aiemminkin, niin oli hiukan tuttua. Pitää vain selvittää että mihin syksynsävyyn tuota pakettia lähtee viemään...joitain ajatuksia on. Ihan jänskää. Vähintään yhtä jänskää on se et keltä mulle tulee paketti :)

Tämmöistä tänään. Huomenna Nina lähtee takaisin Ruotsiin ja minä menen kauhean motivoituneena töihin. Nyt Nina tulee koneelle, joten minä poistun. Kuullaan.