Ihanaa olla kotona. Heräsin kyllä jo ennen yhdeksää kun työdiileri tarjosi ekstrauskeikkaa puhelimitse. As you can notice, en ottanut sitä. Olis pitäny mennä bussilla kauas ja työpäivä olisi ollu neljä tuntia. Sit kun laskee et liitto nappaa puoli palkkaa pois niin eipä kannattanut. Olisi ollu edes kuuden tunnin päivä.

Jatkoin makailua ja tein listaa tehtävistä töistä siinä mielessäni. Sitten siskon kaveri soitti sellasta vauvanpukinetilausta mutta se jäi vielä vähän kesken. Sitten mun teki mieli teetä joten nousin ylös ja nyt istun tässä teemukin kanssa. Työkkäriin pitäs lähtee ihan kohta.

Heitin tuon joulukalenterin suoraan paikalleen, se olis tunnin päästä tähän muuten putkahtanut. Taidan muuttaa ilmestymisajan aamuksi, nyt ne on vähän miten sattuu riippuen koska olen niitä naputellut.

Olen neulonut melkein kokonaisen pipan itelle! Ja sitten joululahjoja etiäpäin.Laitan illalla kuvia vähän näistä tekeleistä, en paketeista mutta muuten. Olen ommellukin jotain pientä.

Lauantaina kävin kattomas entisen työkaverin miehen bändin keikkaa, rockabillyä. Mun ymmärrykseni kyseisestä on rajoittunut Stray Catseihin, ja en tiedä onko sekään ihan perinteistä rb:ä. Keikka oli 19-21 joten olin jo reippaasti ennen yhtätoista kotona kun en jaksanut jäädä kylille roikkumaan. Keikka oli kyllä hyvä, ja en muista koska olisin nauranut taas hetkeen niin paljon. Voin suositella , kannattaa käydä katsomassa vaikka ei olisikaan mikään rb:n ystävä. En minäkään ole mutta tykkäsin. Mutta en kyllä ala käärimään farkunlahkeita, en mennyt niin sekasin :D

Eltaantunut hippi -elokuva ei ollut hyvä, valitan. Aina ei voi voittaa.

Eilen Strömsössä tehtiin ihana pampulahuivi. Onhan noita nähty mutta tuo oli jotenkin ylihieno, ehkä Leen valitsemat langat ja värit oli niin kivat. Voi olla että joutuu itelle sellasen väsäileen jossain välissä.

En tiedä miten te vaatekaapit siivottee mutta mä heitän koko kaapin sisällön sängylle tai tässä tapauksessa  lattialle ja siitä lajittelen takasin kaappiin. Nekku autto mua viime kerralla

 1103967.jpg

Se oli ihan itte menny tuonne pyyhkeenmutkaan ja mä heitin siihen vielä tuon purkamista odottavan takin päälle ettei sen tuu vaan kylmä :) Tuossa kuvassa muuten näkyy aika hyvin mun vaatekaapin värivalikoima,  mustaa, harmaata, sinistä.

En tajua mitä tuo lankakerä tuossa kasan päällä tekee, se varmaan on lentänyt siihen pöydältä.

Posti tuli justiin. Mukana oli vetoomus auttaa lapsia Venäjän vankiloissa. Ankeat on olot. Eilen katsoin Cityn sivuilla jonkun sinne nakkaaman videon eläinten kurjista oloista suomalaisilla maatiloilla. Sialla oli niin pieni karsina että hätänä mahtui makaamaan sinne kyljelleen, porsaat söi tissiä karsinan ulkopuolelta. Kuolleita eläimiä elävien joukossa. Neljä kanaa niin pienessä häkissä että eivät mahtuneet liikkumaan ja häkin verkot oli hinkanneet sulat pois ja nahan verelle. Keskenkasvunen lintu selällään, siivet levällään, silmät kiinni. Hengitti vaikeasti ja raskaasti, teki varmasti kuolemaa.

Aina saa selitellä miksi ei syö lihaa. Voisin kysyä toisinpäin. Onneksi kuitenkin suurin osa huolehtii eläimistään ja niitä kohdellaan hyvin siihen asti kun päätyvät lihoiksi. Mutta aina on näitä joissa on epäinhimilliset olot.

Hyvää joulua ja mielenrauhaa ?