paitakehuista, se on mulla työn alla täällä. Huivi valmistu eilen ja pingotin sen yöksi patjan alle

 1195389.jpg

Se on 150 cm pitkä ja 35 cm leveä, + hapsut.

Ja kun mittaamista varten ettiin mittanauhan niin samalla mittasin vähän itseenikin aika huonolla menestyksellä punnitsemisesta puhumattakaan :D joten nyt mulla kiehuu vihannessoppa ja kaapissa on vain ruisleipää, ei vaaleeta. Kokeilen nyt vähän sellasta rauhallisempaa lähestymistapaa, etten kiellä mitään aivan 100%, vaaleeta leipää saan syödä yhtenä päivänä viikossa, ja juustoa. Ne on sellaset jutut mitä mä syön tolkuttomasti, ja kumpikaan ei ainakaan hoikista. Mietin jos yrittäisin olla ilman karkkia ainakin tammikuun, tai ostasin sokerittomia sit kun on pakko.

Käsittääkseni Hamsteroidaan tänäkin vuonna, ihanaa. Toivottavasti nappula on yhtä söpö kuin viime vuonna :) Mä ajattelin olla ostamatta lankaa jo nyt, kun en ole tänä vuonna yhtään ostanut. Elfinit muistaakseni ostin ennen vuodenvaihdetta. Niin mennään samalla tunteella nyt pari kuukautta. TOSIN tänään Prismassa oli kahta oudon väristä Mamboa, en ainakaan aikasemmin ollut nähnyt. Niitä teki hiukan mieli, mutten kuitenkaan ostanut. Novitan uusia sävyjä varmaan ostan kuitenkin keväämmällä, niin nyt voi yhtä hyvin olla ostamatta. Mulla on ihan kivoja messu- yms. lankoja kotona kyllä.

Kävin sissimässä uutta Novitaa nettisivuilla, tais olla kaikista kuvat siellä. Ihan mukavia lukunuttuja oli, ja jotain muutakin tunikantapasta...kasseja jne. No, huomenna sitten paremmalla sihdillä jos se kerran keskiviikkona piti ilmestyä.

Nyt mä meen neuloon sitä resoria, ilmassa tuoksuu keitetty tomaatti ja sipuli, nam nam. 

     1195475.jpg