Maanantaina kirjotin et huomiseen ja täällä sitä ollaan! :)

I have been busy. Töissä ja sitten kotona siivonnu, Kinkku-täti tuleekin vasta torstaina ja on vaan yhden yön. Nekku on tosi pettynyt kun kinkkutarjoilu supistu vaan yhden illan pituiseksi, mutta onhan se hyvä ettei makeeta mahan täydeltä.

Kommenteista.

Kiitos Milliini, Nina ja Kolmasnainen. Olen ihan hävyttömän tyytyväinen ja toisaalta hämmästynyt että tämmösen vässykän juttuja jaksaa niin moni mielellään lukea. It is amazing. Ihana huomata että (edes jollekin :D) kelpaa ihan sellasena kuin on. Thank you, it is YOU that makes MY day, day after day...:) Kävin kurkkaamassa Blogilistan kautta minua tilaavat, 126. Sinne on tullut parikymmentä lisää aika lyhyessä ajassa, muistaakseni ennen joulua katoin niin oli noin 100. Niettä welcome te tänne eksyneet, koittakaa viihtyä.

Juu tosiaan mietin kanssa että jos otan blogissa olevia kuvia Vuodatuksesta pois niin katoohan ne täältäkin. Mutta mulla on siellä muitakin, kun aina laitan enemmän kun en osaa päättää mikä olis vähiten huono. Niitä siis poistelin. Ja tuo missä Nekku oli niin sen tein just sitä varten et voin napata kuvia sieltä. Tein pari kansioo noista tikutetuista ja muista, saattaa olla hieman sekasin ne. Ja sit Kolmattanaista varten tuo Nekkuhomma. Mutta laitan sit muutakin, Picasasta ne saa sinne ihan järkyn helposti. Mutta thanks tän kuvaongelman tiimoilta avittaneet, on mulla Vuodatuksessa tilaa vielä kolmannes, ei ihan kauhee hätä.

Novitasta sitten niin laitoin niille meiliä jo vkl ja lehtiä on tosiaan vaan lankahyllyillä niinkuin Ziina kommentoi ja sit Akateemisessa. Tänään kun menin bussilla Akateemisen ohitte niin siellä se komeili ikkunassa. Bussin ikkunaan jäi nenänjälki, ehkä :) Novitasta vastattiin mulle heti ja lehti on kuulemma tulossa. Otin asenteen että tärkeintä on asian selviäminen eikä syyllisen hakeminen. Vaikka mä kovasti Novitasta narisen niin kyllä mä sen itelleni haluan. Mutta mietin kyllä kun edellisnumerossa oli  seuraavassa numerossa -sivulla se keltanen päita, niin se ei olekaan kai tässä uusimmassa vaan vasta seuraavassa. Siitä tuli jokin sähköposti. Niin mistä lähtien malleja on esitelty näin paljon etukäteen? Onko kuvat vähän sekaantuneet...tiedä häntä. Erikoista meininkiä kuitenkin.

JaanaV :) no tätä tekstiä riittää...Mutta jos tän siistis ja jättäis vaan oleellisen niin eipä ois kuin muutama rivi. Mää olen vähän tämmönen haihattelija. Tykkään kyllä kirjottaa, koulussa mä en missään muussa pärjännytkään kuin ainekirjotuksessa. Se oli niin kivaa et melkeen toivosin et joku antais mulle nytkin niinkuin kirjotuksissa lapun et valitse otsikko ja kirjota...ja mä kirjottasin. Kirjotan mä vähän pöytälaatikkoonkin, mutta ne ei ole julkasukelposia vielä ainakaan. Mutta sellasia kirjottamiseen liittyviä haaveita on. Mutta ehkä sitten joskus kun saa syvyyttä ja sisältöä enemmän. Tää blogin kirjottaminen on taas enemmän sellasta jutustelua. Tykkään kyllä tästäkin.

Kolmasnainen, se mies sano et Ilves ! Mulle on ihan sama, mä kannatan Moskovan Dynamoo... :D

Nekun kuvalla varustettu kiertis ? Mitä sää Amma meinaat ???? Teija ei tajuu...kiertokirje, whaat?

Kaverille kaulahuivi, olin hieman salapoliisi (Google on ihmeellisen taitava) ja mä tiiän nyt kuka se on melko varmasti. Mutta mä odotan varmistusta.

Lankahamstereihin toivoisin pääseväni, en meinaa ottaa mitään kunnianhimoisia tavoitteita, jos vaikka muovikassillisen jämälankoja tuhoais. Ne mikkä on kesken ufona niin ne saa myös ufota tuon helmikuun ajan, teen vain jotain jämisprojekteja sitten.

Mää haluan että SNY08 alkais nyt heti! En jaksa odottaa...Mulla on jotain ajatuksia jo siihenkin, ne muokkaantuu sitten sen mukaan et ketä mää saan ahistella ne kuukaudet.

On on neulontablogi

 1216278.jpg

Ympyrähuivi...päätin neuloa sen reunan mutta siihen on vielä matkaa.

 1216279.jpg

Kinkku-tätille menee tää huivi, samaa lankaa kuin se baskeri. 122 cm ja 23 cm oli mitat.

 1216280.jpg

Tykkään hirmusti tuosta reunasta, meinaan virkata sitä vielä muuallekin. Mietin et sitä vois pitää näin. Kun tuo ei ole symmetrinen, niin se näyttää vähän hölmöltä solmittuna.

Unensieppaajan ja Tildapurkit esittelen kun ehdin, ehkä vasta ensiviikolla. Lähden kotipuoleen perjantaina joten voi olla aika hiljasta tää bloggaaminen.

Varmuuden vuoksi jo nyt hyvää loppuviikkoa, tehdään taikoja että saadaan lunta!