Kyllä, nenä ei ole enää valkoinen. Joten se siitä Seuraavan kerran vasta Vappuna -meiningistä. Olin Orivedellä siis ja oli kivaa. Vera oli ihana ja tyytyväinen vauva, kaverit samanlaisia kuin aina ennenkin ja muutenkin varsin mukavaa paitsi että olin jokseenkin väsynyt töiden jälkeen. Mutta hauskaa oli ja sehän riittää. Vein kakruille viemisinä kaulaliinat, Veralle hatun

 1285012.jpg 1285014.jpg

                                         1285009.jpg

Tykkäsin tuosta sinisestä Karusellista ja tuli mieleen tuo Satun Buttony et voisin kokeilla tehdä sellasen sinisenä ja pitkähihasena. Vois olla aika kiva.

Memmu leikkas mun tukan ja kun saan siihen vielä värin niin voin esitellä teille tuon uuden otsatukkani :) Ihan kiva on, tykkään kyllä. Talon killit oli hyvällä päällä, ja King Kong nukku mun viekussa aamulla kun heräsin. Mun nenä oli ihan räkänen ja mietin et mahdanko olla edelleen allerginen kissoille, siis muille kuin omille. Kuvassa Taffel näyttää kieltä

 1285002.jpg

Ja näin :)

 1285054.jpg

Tähän väliin kiitos nimpparionnitteluista :) Ei nimi naista pahenna jos ei nainen nimeään, vai miten se nyt oli.

Perjantaina olin kattomassa niitä konsertti-dvd systeemejä ja söin hyviä täytettyjä lättyjä ja salaattia. Vatta täynnä on niin tyytyväinen yleensä, ja sit kun tässä kämpässä oli vielä kaksi marsua. Siis mä en ole oikein nähnyt koskaan kuin yhden ihan pienen marsun, ja mulla on aina ollu hiukan hiirimäinen mielikuva niistä. No, näistä tuli enemmän mieleen kanit, tosi isoja oli ja ihania, vilkkaita. Mä taisin vähän ihastua niihin, ihanat varpaat niillä ja simmut <3 Toinen yritti syödä mun villapaitaan reikiä ja toinen nukku sylissä tyytyväisenä. Aivan ihania.

Mun piti mennä sunnuntaina kotipuoleen mut ei mennykään oikein busseja, niin se jäi väliin. Mutta tänään oltiin äidin, pikkuveljen ja Hannan kanssa ostoksilla ja sit Hanna ja veli teki sellasia nam-patonkeja, oli tosi hyvää. Hanna piti mut herkuissa jo viime viikolla, kun tuli sillon kylään. Sain ihanan lahjan, Cecelia Ahernin kirjan Ihmemaa ja sen mukana kirjanmerkin ja lipun P.S. Rakastan sinua -elokuvaan. Odotan jo innolla, tykkäsin ihan tajuttomasti siitä saman kirjailijan Sateenkaaren tuolla puolen -kirjasta. Toisaalta tekis mieli lukea tuo P.S. I love you ennen elokuvaa mutta katsoo nyt...

            1285021.jpg 

ja sitten niitä herkkuja, niin Hanna oli leiponu suklaamuffinseja

 1285020.jpg

Mää rakastan noita pastellisävysiä nonparelleja. Ja oli nuo muutenkin hyviä, kiitos vain Hannalle ja veikalle tietysti kanssa :)

Ja kun puhuttiin herkuista niin todettakoon että olen käynyt nyt kerran salilla. Jättekiva? Comme ci comme ca , oli se mukavampaa kuin luulin. Mutta kyllä oli koko alavartalo maitohapoilla ja ties missä seuraavana aamuna. Mutta kyllä mä tykkään siitä enemmän kuin esim. juosta tuolla puskissa ja loskassa. Toivottavasti innostusta riittää.

Työt sitten. Perjantaina piti päättyä se noin kuukauden putki. Virkkasin työkaverilleni huivin ja vein pullon unkarilaista pundee kun se siittä tykkäs ja toi mulle tuosta vaan kaikennäköstä marinoiduista valkosipulinkynsistä lähtien. Huivista otin yhden kuvan aamulla, kun oikeesti piti olla jo pysäkillä bussia odottamassa, näin

 1285005.jpg

Eli siinä on vyyhti eestiläistä virkattuna huivin muotoon. Ihan nätti se luonnossa on. Oon virkannu tuolla samalla mallilla keltasen huivin muutama vuosi sitten, malli on ihan sairaan helppo. Nekkukin halus kuvaan mukaan rapsuttelemaan leukaansa. Näettekö yhden langanpään tuolla oikeella alhaalla? Päättelin sen bussissa seisoessani, melkoista extremeä. Työkaverilla oli mulle nätissä paperikassissa ihana ruusuinen kahvikuppi tasseineen, täynnä suklaasydämiä, ja kaunis kortti jossa sydäntälämmittävää tekstiä. Perjantaina kun sanottiin heipat niin lupasin tulla moikkaamaan jos en hetkeen sinne töihin menisi. No, voitte arvata mistä löysin tänään itteni siinä yhdeksän jälkeen...Kyllä meitä hiukan nauratti. Mulla piti olla tää viikko ihan muualla, mutta olen nyt alkuviikon siellä ja loppuviikon sitten muualla. Näin se homma etenee. Tykkään kauheesti.

Kaverille kaulahuivi on tässä. Ohje on Modasta ( vai Novitasta...en muista kumpi se sillon oli...Moda varmaan) ja lisäsin siihen hapsut ja kiinnitin napeilla virkattuja kukkia

 1285017.jpg

Eli kolmionmallinen, Nallesta, luonnonvalkosta as you can see. Tahtosin itelle kanssa tollasen mutta sellasesta eestiläisestä yksivärisestä valkosesta isoilla puikoilla, oikein harsomaisen. Nää napit on tärkee yksityiskohta, sponsored by Sini

 1285018.jpg

En tiedä yhtään Kaverin huivimausta muuta kuin että sinisestä ei tykkää. Toivottavasti tää kuitenkin kelpaa.

Muuta asiaa mulla ei sitten taida olla. Nyt yritän ehtiä lukeen blogeja ( aivan heitteillä ) ja sitä ennen blogata vielä Hamsterointiin nää grammat, tulihan näitä tässä edes muutama.

Kunnes jälleen tapaamme, siihen asti hei !