Kiitos onnitteluista ! Kiitos postista äiti ja pikkusisko & co, kiitos viestistä Riitta...

 1271704.jpg

Miro oli piirtänyt mulle, sitten oli vähän tappisten kuvia ja äidiltä hilloa kortin välissä :)

 1271705.jpg

Olen suorittanut arvonnan! Virallisina valvojina toimivat Reetta, Roope ja Nekku. Rasmus on syli-episodista selviämässä sängyn alla. Arvonta-aparaattina omenakulho from Veljekset Keskinen

 1271699.jpg

Ja voittaja on

 1271702.jpg

Grattis, onnea ja lykkyä pyttyyn!

Hauskoja ruokajuttuja ! Nam nam ja iljettäviäkin (makkaranpaloja mansikkajukurtissa...hyi... mutta ei kuitenkaan siis hiirenpäätä? :) ) ...Kiitos kun kerroitte. Melko yllättäviäkin valintoja. Nykyisistä keparoiden syömisjutuista on jäänyt mieleen Tiian keitettyä makaroonia käsin -ikä ja Joonaksen ja sitten sitä pelunaa -ilmaus ruokapöydässä.

Lisää ruuasta niin olin tänään töistä pienillä ruokamessuilla ja siellä sai syödä vattansa täyteen. Ja sai kaikkea krääsää. I love krääsä. Saatoin syödä tiramisu -kakkuakin. Oli hyvää ja mukavaa muutenkin.

Nyt oon kotona ja oottelen Hannaa kyläilemään.

Tässä yksi Hamsterointiin menevä, yhden jäppisen kaulaliina

 1271694.jpg

Laadukas kuva. Anyway, musta-harmaa-valkonen ja kesken on. Yksi oikein ja yksi nurin.

Eva kysyi millasta tuo Silja on. No en ole vielä neulonut mutta tuntuu sormiin kivalta, pehmoselta mutta ei kuitenkaan lötköltä. Varmaan aika hyvä neuloa. Puikkosuositus on 4-4½ eli mun pitää neuloa 3½ koska mun käsiala on superlöysä.

Perjantaina meen kattoon jotain konsertti-dvd:tä kaverille, lauantaina Orivedelle ja sunnuntaina kotipuoleen. On siis neulonta-aikaa ainakin bussissa istuessa. Ensi viikon töistä ei olekaan varmuutta...Se kenkä sairaslomaa tuuraan , tuleekin kai töihin koska on sairastanut niin kauan että on pudonnu sille pienemmälle päivärahalle. Mutta ei tarkkaa tietoa vielä. Voisin kyllä neuloa ensi viikon ihan suosista, mun kaikki paketit on ihan vaiheessa tai melkeen valmiita mutta sitten on näitä langanpäitä ompelussa. Kääks...

Tässä vielä loppukevennyskuva. Kuten huomaatte, mun mustat verkkarit on kotiutuneet. Istun siinä lattialla polvet koukussa ja Nekku on mun sylissä selällään :)

 1271698.jpg