No niin, kaikki tekosyyt on käytettävä kun laiskottaa. Mun siis oikeesti pitäs siivota keittokomeroo mutta ei hotsita. Joten lojun edelleen tässä koneen ääressä ja bloggaan tästä keskeneräisestä huivista. Eli VK:n talvinumero uusin siis ja Pi -shawl

 1403405.jpg

Ja tässä mun tekeleeni

 1403407.jpg

Edessä kaksi neliöö ja takana ympyränpuolikas. Kiva ? Tyhmä? Hauska ? Päätetään siitä sitten myöhemmin. Reunapitsille ei muistaakseni ole ohjetta ollenkaan, mutta eiköhän siihen jotain keksi.

Kiitos kommenteista, lämmitti...

Oon aina päivittäny blogin IE:llä mutta nyt Mozillalla, on tää jotenkin erilainen. Toivottavasti näkyy kuitenkin normaalisti. Tietsikan raato on muutenkin kenkkuillu ja hidastunu. Oon ladannu vaikka mitä siivousta ja siivilää sinne ja virustorjunu ja päivittäny yms. ja jos on kone sekasin niin olen minäkin että mitä siellä oikein on :) Kaippa se alkaa oleen valmista kamaa jo. Kun en oikein osaa hoitaa sitä. Mutta edes jotenkin.

NYT mä alan siivouksen, että pääsen joskus sinne pyykkitupaankin ja neuloon.

Ciao, bellat!