Thank you very much kommenteista.


Kati, huivi on VK Winter 2007/08 numerosta. Helppo kuin mikä. Kiva on myös kuulla että paskarundia heittävät kissani ovat siis kuitenkin normaaleja :) Ne ei kyllä mee kakalle sillon kun kylässä on vieraita, lol !

Otsikosta voitte arvata että kotona oli ylläripylläri kun tulin töistä, Snyyltä
 

 1486217.jpg

Hienoja silmukkamerkkejä, Snyyn lapsosen tekemiä (tosin voin sortua käyttään niitä myös korviksina mutta who cares :)), bambukoukku (itseasiassa ensimmäiseni), lankaa ( hassua, ostin tuota juuri kerän sinisenä vaikka en tiiä mitä siitä teen...nyt tulee sitten sinipinkkiä jotain) ja Hemtexin laajenevia pyyhkeitä ( and I do love Hemtex ! ) ja ihana kortti , kiitos Snyy, tykkään kaikesta !

Eka päivä uudessa paikassa meni nopeesti kun oli melko kiire. Mutta ei silleen kiire et ois alkanu ottaan kaaliin. Ja muut työntekijät oli mukavia myös, joten mä luulen et tää kuusiviikkonen menee oikein hyvin. Ja kun työstä on puhe, niin pitkäaikaisemmat lukijani ( lol, ihan kuin joku kirjasarjan kirjottaja :) ) muistaa varmaan kuinka mulla oli syksyllä kolme kuukautta pomo jonka kanssa en tullu toimeen...kerroin siitä täälläkin. No anyway, kuulin joku aika sitten että se on saanu potkut, ja hyi hirveetä mutta olen vahingonilonen! Mutta samalla hävettää että tämmösestä asiasta voi iloita. Mutta kyllä se oli tosi kenkkumainen ihminen alaisilleen, muillekin kuin mulle, joten kai tää on ihan oikeutettua.

Nyt mä meen laittaan pyykkikoneen päälle ja oon niin lapsellinen et meen liottaan nuo pyyhkeet heti ! Ja sitten Skypetän ja neulon.

Vi ses !