Huomasin justiin että olen blogannut toukokuussa kolme kertaa ja samoin kesäkuussa.  Järkyttävää. Mä tahtoisin blogata joka päivä. Mutta totuus on, että mulla ei ole mitään kerrottavaa. Oon töissä ja siinä se sitten olikin. Sairaskertomuksen voisin kirjottaa särkevästä selästä ja kipeistä jaloista, mutta ei ole oikein fiilistä siihenkään :)

On valmiita käsitöitä, mutta ei oo kuvattu. Tai valmiita ja valmiita, päättelemättä. Kaksi olen kuvannut aikaa sitten ja ettin ne tähän...nyt heti


 1696502.jpg

Tää on Riian pipo, niistä jämistä. Ei mitään erikoista as you can see...

 1696530.jpg

Tätä ette uskoneet näkevänne täällä, kirjoneuletta. En minäkään. Mutta se ei ollut vaikeeta ja mä en menettänyt hermooni kertaakaan ja vain yksi virhe missä musta silmukka onkin valkonen. Olen niin ylpee tästä että  osasin vaikka olen aina pelänny kirjoneuletta. Teen pienelle tytölle nyt simppeliä kirjoneuletta missä on kissoja. Siis kirjoneuletta.

Salmonellavirkkaus saa luvan odottaa.

Päättelemättä on sinisävynen villapaita, virkattu/neulottu toppi josta loppu lanka kesken mutta löysin sitä kuitenkin lisää, ja yksi toinen toppi mihin mun pitäs ostaa nappeja...laukut huovuttamatta. Baskeri on valmis sentään. Yksi huivi kesken. Sitten määrättömästi muita ufoja. Hävettäähän tämä. Varsinkin kun uhosin esitteleväni ne. Pahoittelut. Mutta kyllä tämä tästä kun kiireet laantuu. Samoin postia multa odottavat, niin tulossa on kun kun mä ryhdistäydyn. Voi mennä hetki siihen...

Koirattoman koirafanaatikon yksi onnenhetki on se kun luvataan koira ihan yökylään hoitoon. Ja ei mikä tahansa hurtta  ( vaikka mä ottasin kyllä minkä hurtan vaan, ei sillä...) vaan Lilli

 1696522.jpg

Perjantaista lauantaihin. Lilli kävi jo viime viikolla kyläs ja ei tykänny Nekusta yhtään, mutta mä luulen että välit lämpenee tällä viikolla. Jos siis Kiovanpuistossa näkyy tämmönen koiruus ulkoiluttamassa jotain kestohymyä niin se olen mie :)
 
Olin viikonloppuna kotipuoles käymäs, oli mukavaa. Neuloin ja söin ja kyläilin

 1696526.jpg

Minja keskittyi olennaiseen ja aivan varmasti näytti mulle Toy Storyn videon koteloo ja sanoi " Mikä on?" :)

Ja isoveljen ( Onnea vaan onnea tänään syndepäivän kunniaksi! ) uusi lulla oli aika rocken roll, envy...

 1696590.jpg

Huomenna taas Rasmus täyttää kolme! Niin se aika menee...

 1696622.jpg

Onnea pienelle ujolle hiirelle toivoo hela familjen :)

Kulttuuriosiossa suosittelen Kevin Costnerin vauhdittamaa elokuvaa Kiukun parempi puoli, joka vähemmän vetoavasta nimestään oli ihan kalpo elokuva.

Yritän petrata bloggaamisen suhteen tässä kuussa. Kävin katsomassa Blogilistaa ja mulla on kauheesti päivitettyjä mutta lukemattomia, ihan pelottaa se postausten määrä. Otan itteeni niskasta kiinni ja teen kommentoiden kierroksen any day now.

Neulontaretriitin, aurinkoisten päivien ja jäätelötarjousten toivossa, hyvää kesää ensi kertaan!

 1696596.jpg