kuinka monta kertaa mä kirjotin Minnan kortin sisään tulevan paperilapun tänään. 18. Kyllä, 18 kertaa. Mulle tuli aina kirjotusvirhe. Kesken sanan kirjottamisen aloin jo kirjottaa seuravaa sanaa...esimerkiksi näin : "ohjaan" siis "ohjeen mukaan". Itekin mietin et mikäs nyt, kai mä olin vähän yli-innostunut. Sitten otin lyijärin ja pyyhkärin ja kirjotin kolmella virheellä koko paprun, mutta siis kun oli pyyhkäri niin ei aina tarttenu alkaa alusta. Ihme juttu. Mä osaan kyllä kirjottaa ihan oikein, mä olen äikässä hyvä, osaan kirjakieltä, mutta mä tykkään oikeesti kirjottaa näin kun mä kirjotan.En mä yleensä kirjota väärin, en tiedä mikä nyt mätti :)

Meinaan antaa huomenna Anna hyvän kiertää - paketin Minnalle niin sitä raapustelin.

Päivän :)   :

Olin tänään Tiimarissa. Kyykin hyllyn välissä ettimäs valkosta pakettinarua. Yks pikkumies, ehkä kolmevuotias käppäili siinä ja katteli mua ja kattelin takasin, niin se tuli kyykkiin mun viereen. Sen äiti  tuli sit siihen et " hei Eino ( Eino, ihana nimi :) ), mitä sä teet? " Niin Eino sano että " Piilossa ! " Mua rupes ihan hirveesti naurattaan ja sitä äitiä kanssa.

Huomenna messut. Sini tuolla kommentissa komentaa ostaan lankaa mut mä aattelin et jos hahtuvaa kuitenkin... ja lankaa jos on jotain  "Ihan pakko saada nyt heti" -lankaa. Kävin kattoo mitä mä viime vuonna ostin ja mitä edellisvuonna niin aika vaihtelevalla menestyksellä on kaikenlaista. Onkohan tää nyt neljäs tai viides kerta kun meen sinne. Aina on ihan jees. Jos unohetaan se et kaikista kiinnostavimpien pöytien lähelle ei pääse ja että jotkut mummelit on tosi röyhkeitä :D Mustakin tulee sellanen vanhana. Jos en jo sitten ole ...
Niin että ei mitään kauppalistaa. Mutta katotaan, vähän kuin jouluna, ei tiiä mitä tupaan tupsahtaa mutta kivaa se on kuitenkin :)

Mä olin tänään reipas vaikka olin töissä kahden tunnin unilla ( kohta kolme viikkoa että uni on kadoksissa tosi pahasti, en tiedä miksi enkä tunne itteeni yliväsyneeksi muuta kuin aamusin sillon kun täytyy nousta ylös ) ja sen jälkeen 3 tuntia kylällä hoitamassa asioita... niin silti oon nyt illalla jaksanut panostaa kahteen ufoon neulomusvirkkaamusreppanaan melko lailla ja pulssi tuntuu jo !

Huomenna tänne pätkähtää koko tarina, stay tuned !

Teaser :

 2063354.jpg

 Nähdään !