Kävin tänään työkeikalla paikassa missä en ollu koskaan aiemmin käyny. En edes koko kaupunginosassa koskaan, joten lähdin hyvissä ajoin että löydän ajoissa perille. No, sinne löysikin helposti ja olin siellä puol tuntia liian aikasin, ei se mitään. Se oli tosi kiva paikka, siellä työskentelevä nainen oli tosi mukava ja mä olin siellä apuna koska niillä oli jouluateria . Kun sen tajusin ei ottanut yhtään kaaliin että olin herännyt 5.15. :D Ihanaa metsäsienisalattia, tosi imeltynyttä perunalooraa ja muita herkkuja...nam. Meen sinne tammikuussa uudestaan kuudeksi päiväksi. Kyllä niitä päiviä alkaa pikkuhiljaa kertyyn.

Bussissa aloin torkkumaan kun oli niin väsy, hyvä etten ajanut kodin ohitte. Kotona menin peiton alle vartin torkuille ja kun heräsin, niin joku kissoista oli mun selän takana ja nutuutti mun selkää. Se oli Rasmus. Mä alan saada armon sen silmissä :) johan tässä on aikamme toisiamme jo pelättykin.

Pitäs käydä varaamassa taas pyykkitupa huomiselle ja saada kädet niin lämpösiks et pystyis neuloon. Se hyvä puoli noissa keskeneräsissä on, että kun kattoo et jaa ei tästä puutukaan enää kuin tän verran niin tää on valmis, niin se menee ihan hurahtamalla se loppuun neulominen. Olettaen että muistaa mitä puikkoja aiemmissa paloissa on käyttänyt ja että missä lehdessä tää ohje nyt taas olikaan :) Mutta kuitenkin, ei tarvi ihan alusta alottaa.

Tahtosin käydä Virtain Villassa TAI jos joku kotopuolessa ei oo mulle pakettia keksiny niin sieltä voi hakee * tirsk * :D Ihan sama mitä, siellä on kaikki ihanaa. Mulla on kaikki sieltä hankitut neulottu ja ne oli tosi hyviä neuloo ja huopu nätisti. Mulla ois kauheen kiva suunnitelma hahtuvan suhteen ja se pitäs saada puikolle hetinytkohta.

Lisää ruuasta niin vähänkö ihana mainos tuo missä Samuli Edelmann kertoo sen tarinan, Saarioisenko se on. Samoin tykkäsin siitä kivennäisvesimainoksesta missä se makas sohvalla lila paita päällä. En ole mikään erityinen Samuli Edelmann -fani mutta nuo mainokset on ihan täydelliset. Varsinainen monitaituri kyllä, hyviä kipaleita laulaa laidasta laitaan ja näyttelijänhommista ei löydy moitteen sanaa puhumattakaan Muumi -dubbauksesta :) Käyttäisin sanaa lahjakas.

Jonkinmoista lahjakkuutta vaatii tämäkin, musta tämä on kauheen kiva :) Mukavat illanjatkot :)