Olen 99 % entiselläni ! Vain ihan pieni niiskutus enää jäljellä.

Ihanaa kun huomasin myös Lankakomeron julkaisseen Kevätpäiväntasausyllätyshuivin ekan vihjeen ! Kuinka ollakaan halusin tehdä sen virolaisesta liukuvärjätystä mitä ei ollu kotona. Eikä kaupassakaan ollu kivaa väriä. Menin Halpahalliin tuijottelemaan lankahyllyjä, sitten Prismaan. Koska mulla ei ole sinisävystä pitsihuivia niin otin sitten denimsinistä Nallea siihen. Tikuttelin ekan vihjeen heti kun pääsin kotio. Nyt ei malttas odottaa seuraavaa vihjettä millään !

HH:ssa ja Prismassa ei ollu sitä uupuvaa Roseta, mutta kahta uutta ihanaa pinkkiä Roseeta oli, mutta en ostanut kun en tiedä mitä siitä tikuttaisin. Mutta kauniit oli sävyt. Ostin Bambua kerän tiskirättiin ja kerän pinkkiä ja vaaleensinistä Isoveikkaa siihen virkattuun peittoon. Ja ne Nallet siis.

Eilinen lehtien selailu tuotti tuloksen ja tikutin melkeen kokonaan yhden lyhyen hihattimen eilen illalla. Tänään pitäs vielä neuloa noin 15 senttiä sitä kappaletta ja viisi kukkaa, sitten se on valmis. Se on nätti kuvassa mutta en tiedä sopiiko se mulle yhtään, josko huomenna saisin kuviin asti ja blogattua.


Otsikko. Sain joltain lukijaltani meiliä anonyymisti. Kritiikki on aina tervetullutta, mutta joku raja tässäkin. Referoituna meilin sisältö :

En saisi kirjottaa kissoista, isästäni tai muista kuolleista sukulaisistani, työtilanteestani, musiikista, elokuvista, koirista, politiikasta, uskonnosta, ryyppäysreissuistani, krapuloistani, laihdutuksesta, ruuanlaitosta enkä vaateostoista. En saa liittää You Tube videoita bloggauksiin.

"Näillä asioilla ei ole mitään tekemistä käsityöblogin kanssa."

Pitäisi blogata useammin.

Minun pitäisi kirjoittaa käsitöistäni, näyttää vaihekuvia, kirjoittaa mistä ohje on ja millä langalla, mitä puikkoja käytän.

"Nämä asiat ovat olennaisia käsityöblogissa."

Mikäli tyylini ei muutu blogiltani katoaa yksi tilaaja.


Tervemenoa.

Ihan näin tiedoksesi, että taatusti kirjoitan kissoistani. Kirjoitan myös koirista, joita on ystävilläni, koirasta, jonka näin puistossa ja koirasta, jonka toivottavasti jossain vaiheessa saan itselleni. Samaan tapaan saatan myös kirjoittaa akvaariokaloista ja kilpikonnasta. Voin kirjoittaa myös hamsterista, kiraffista ja norsusta. Torakasta.

Kirjoitan jatkossakin isästäni, saatan jopa kirjoittaa mummustani, joka kuoli ennen kuin olin edes syntynyt. Kirjoitan ehkä myös sedästäni, jota en myöskään muista. Elävistäkin perheenjäsenistä saatan kirjottaa.

Taatusti kerron jos menen töihin ja millaista siellä oli ja mitä siellä tein ja söikö sitä kukaan.

Metallican uusimpaa en ole käsitellyt vielä ollenkaan ja Mamma Miakin on vielä katsomatta, joten asiaa näistäkin on tulossa.

Ensi viikolla kirjoitan Jenkkien pressasta ainakin kaksi kertaa ja kirjotan senkin oliko ykkösnaisella nätti asu vai ei.

Mulla on aina jumala mielessä ja housut jalassa paitsi silloin kun olen vetänyt hirveän kännin ja makaan kotona kanuunassa ja jaksan nousta sängystä vain vessaan oksentamaan.

Laihdutuksesta ja ruuasta kirjotan niin kauan kunnes painan yhtä paljon kuin ajatus tai lakkaan syömästä. Vaatteista kirjottamisen lopetan sitten kun asun Karibialla ja pärjään pelkillä bikineillä. Tai oikeastaan niistä bikineistäkin ehkä joudun kirjottaan.

Tuupivideoita lataan aina kun mieli tekee.

Ihan totta, mun pitäs blogata paaaaaaljon useemmin.

Totta sekin että käsitöistä vois antaa enemmän faktatietoa, mutta mä aina ajattelen et jos joku haluaa tarkemmin tietää niin osaa varmaan kysyä.

Vaihekuvia otan jos jaksan ja koen tarpeelliseksi.

Minä en edes tiedä moniko mun blogia tilaa, en seuraa sitä numeroa siellä. Käytän Blogilistaa toisten blogien seuraamiseen noin niinku etupäässä.


Hohhoijaa, mitä mä tähänkin nyt sanosin.

Kun tätä ei ole kenenkään pakko lukea, niin en voi ymmärtää että joku näkee vaivaa lähettääkseen meilillä pitkän sepustuksen siitä millanen tän blogin pitäs olla, eikö se ole vain helpompi jättää lukematta jos sisältö ei kiinnosta? Varmasti löytyy luettavaksi blogeja jotka sisältää vain neulonta-asiaa ja väliaikakuvia tarkoilla tiedoilla, ettei ole PAKKO tätä mun blogia lukea.

Kun tämä ei sellanen blogi ole. Mä kirjotan niin monista asioista että varmasti ne kaikki ei kaikkia kiinnosta, ei muakaan kiinnosta edes lempiblogeissani kaikki ne aiheet mitä siellä sivutaan. Mutta en mä silti lähettele varsinkaan anonyymisti meiliä et hei voisikko olla kirjottamatta siitä ja siitä koska MUA ei satu kiinnostaan. Koska jotain lukijaa, ja varsinkin kirjottajaa itseään kiinnostaa. Ja hänenhän se blogi on. Mä vain hyppää sen kohdan yli jos mua ei kiinnosta, ja luen ne kohdat mitkä kiinnostaa.Helppoa.

Mää en ole tuosta meilistä loukkaantunut, enkä jää sitä miettimään sen paremmin. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Mää jatkan niin kuin olen tähänkin asti. Ne lukee keitä jaksaa kiinnostaa.

Minä en ala kirjoituksiani sen paremmin miettimään, en tarkoituksella loukkaa näillä ketään ja mikäli ironista ja sarkastista huumoriani ei ymmärrä niin ei sitten. Omiani ovat mielipiteeni ja muut pitäkööt omansa. Kun itseään alkaa toisten mieliksi muuttamaan niin se on ihan sama sitten vaikka myis sielunsa pirulle, ittensä siinä menettää kuitenkin.

Huomenna sitten enemmän sitä neulepuoleista sisältöä ;)

Lauantai-illan huumaa itse kullekin !