Popcorneja murojen sijaan maidon kanssa, anna mun kaikki kestää! YÖK! Vai pitäiskö kokeilla ennen kuin tuomittee...Oishan se vaihtoehto noille Special K -muroille mitä mä syön. En kauheesti ole murojen perään, mutta noissa on rautaa niin yritän popsia niitä aina sillon tällön. 

Ja kyllä Sini, majoneesia. Tosin luulen et se on vaan kananmunaa ja öljyä, tuskin siinä sinappia tai mausteita...tai mistä sen tietää.

Katon tässä samalla Reikä seinässä. Tykkään siitä, en tiiä miksi. Mari Kakko on kyllä symppis, en varmaan kattos jos ohjelmalla olis joku ärsyttävä juontaja.

Musta tavallinen viikkosiivous on tylsää. Mut aina jos siirtelee vähän huonekaluja niin heti on hauskempaa. Tässä yksiössä ei niin kauheesti ole vaihtoehtoja tosin miten huonekalut järjestellä, mutta muutama kuitenkin. Mähän aloin muuttaan tuota alkovia yhdistetyksi vaatehuoneeksi/varastoksi jo aikoja sitten. Työstän sitä edelleen. Raakaan pikkusiskolle vaatteita nyt ja karsin muutenkin, virttyneitä pyyhkeitä siivousräteiksi ja sen sellaista. Huomenna selaan paperit läpi ja raahaan siivotusta vinttikomerosta myös tavaraa alas ja raakaan ja järjestelen nekin. Kun nyt on laatikoissa hieman kamat sekasin. Mulla on kamalasti astioita ja sellasta koristesälää, posliinihevosta ja luoja-tietää-mitä. Ne vie kauheen tilan ja on hankalia aina muuttaessa mutta en mää haluais niistä luopua. Joulukoristeita on myös kamalat määrät. Ei sen väliä jos olis tilaa säilyttää niitä mutta kun ei oikein oo. Pahvilaatikoita pitää hamstrata lisää huomenna jostain. Mä nurisen tätä samaa virttä varmaan joka toinen kuukausi, ehkä vain pitäs koota kamoista vähän isompi kokko ens viikolla :D niin ois varastointiongelmat kerralla ohi...

Anonyymi tuolla kyselee et oonko huomannu et krakakommenteissa on kyselyitä ohjeesta. Olen kyllä, ja olen siitä tuoreemmassa postauksessa luvannu kirjottaa sellasen kun ehdin. Joten tulossa on. Mulla näkyy kommentit myös sähköpostissa joten huomaan kyllä kaikki.

Siivouksen lisäksi ( täällä on hirveä kaaos edelleen mun mun tartti istua hetkeksi aikaa huilaan ) oon katellu telkkaa ja neulonut UFO-tilassa ollutta pientä torkkupeittoa Sofiasta, jäljellä on vielä noin 300 grammaa neulottavaa, katotaan sitten kuinka iso tästä tuli kun kaikki Sohvit on neulottu

1245001685_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tääkin menee joululahjalaatikkoon. Kuka vain lapsparka tänkin saa ens jouluna odottaessaan megabratzssuperherculespowerratsiä; voi pee, pehmee paketti :( !!! Tää on ainakin Teijalta.

Kissat on makoillu aurinkoläikissä ja nauttineet viikonlopusta, Rasmus löysi sopivan paikan pahvilaatikkokasan päältä

1245001655_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Rasmuksella on perheen isoimmat tassut, ja kauneimmat varpaat, kaksiväriset pilkulliset. Pieni tyttöni <3 täyttää ens kuun 3. jo neljä vuotta.

Hyvää alkavaa viikkoa!