Tuollaista pilleritavaraa hain eilen apteekista. Yhdessä on 100 miljoonaa ja nyt olen kaksi ottanut. Mua ällöttää ajatus noista bakteereista mutta nehän on ihan vain hyväksi...:P Paino on pudonnut 4 kiloa, vaikka pystyn syömään melko normaalisti. Tai no kylmää ja raikasta tekee mieli, ja ruisleipää. Olo on välillä ihan jees ja välillä tulee pahanolonaalto jolloin pukkaa hirvee hiki pintaan ja tuntuu että vatta poksahtaa kuin ilmapallo. Niin kiitos vain toivotuksista, mulla ei siis ole flunssaa vaan vatsatauti, mutta eipä tuo marjamehu koskaan ole haitaksi. Sitäkin tässä on tullut juotua. Mietin et pari päivää viel kattelen ja sit meen lekuriin jos ei oo ohitte.

Mullakin aina tuo Novita tuoksahtaa aika ärtsylle, oisko se sit paperi vai muste. En tiiä. Onneksi se hälvenee kuitenkin. Oon nyt selannut sitä moneen kertaan ja harmittelen kovasti että Purossa ei ole mitään musta-harmaa-valkosta  -sekotusta. Ne mallit ois aika kivoja mut jokainen kerä melkeen on pilattu liilalla tai keltasella. Tundrassa taas on liikaa vihreetä. Tuo Ruska on eniten ehkä mun mieleen...Kävin eilen VV:ssä samalla mut hain vain pari kerää Rosea keskeneräsiin. Hipelöin kyllä uutuuksiakin, ihan kivalta näytti useimmat. Raitalankoja tulee varmaan ostettua jossain vaiheessa. Ja ai niin ostin mä kaksi kerää halpaa Marjukkaa, ihan akryyliä vain, mutta oli niin hieno punanen etten voinu jättää sinne. Ja kassia mietin niistä syksyksi ja siinä ei haittaa vaikka onkin vain akryyliä.

Uudessa Novitassa oli muuten sellanen pääpannan ohje joka oli kuin Calorimetry, mutta aloitettu eri silmukkaluvulla...en sitten lukenut tarkemmin et oliko muita eroavaisuuksia. Mutta jotenkin tuli sellanen...kopsittu fiilis.

Mun huomion kiinnitti myös ne kuvissa näkyvät Globe Hopen vaatteet. Takit oli aika kivoja. Mä olen aina halunnu sellasen IVANAhelsinki -maatuskatakin, mutta nyt en tiiä kumpi ois jänskempi.

Mitään valmista ei ole näyttää, kun en ole nyt mitään pystynyt neulomaankaan, kun en voi kauaa istua. Mutta ehkä se tästä iloksi - ja valmiiksi räteiksi - muuttuu taas.

Vielä on kesää jäljellä, ja silleen :)