Terve täältä, olen pitkästä aikaa omasta kodista online. Posti toi läppärin joka on toivottavasti pitkäikäinen.. Online muuten kuin luurin kautta. Saunalahti lienee tästä katkera, puhelinlaskut notkahtaa varmasti kun dataan tästä. Ja kyllä...oishan siihen luuriin saanut jonkin kivan datapaketin mutta kaikki tekniset termit hirvittää niin että en jaksa alkaa edes miettimään saatikka tilailemaan mitään. Mutta pisteet mulle että asensin modeemin eilen ite :D  Siinä oli kuitenkin viisi liikkuvaa osaa mitkä piti yhdistellä, saavutus mulle...:)

Latasin kuvat koneelle ja meinaan tänään vapaan kunniaksi siivoilla ja kuvata nuo loputkin, ei niitä paljon ole...muutama kuitenkin. Postaan sitten illemmalla niistä toisen postauksen, jos tähän nyt niitä kuulumisia.

Hiukset niin! Mä otan kuvan niistäkin kun saan asemiin...Facessa tosin on eilen webkamerasta napattu kuva jossa se mitta näkyy. Hiukset leikattiin 25.1. ja musta ne on kasvaneet ihan hirveesti, Veera leikkas niitä ehkä noin kuukausi sitten jo lisää. Nyt pitäs päättää et mihkä suuntaan niiden kanssa lähtis, oon selannu lehtiä et mikä ois kiva malli, vielä ei ole tullut vastaan. Ponnarilla on nyt pituutta kolme senttiä, kokeilin. Hieman takkuuntunut vesiväripensselikin näyttää paremmalta :)

Uusi koti on kiva, kiva ja kesken. Kaikkia huonekaluja ei ole vieläkään, tavarat hakee paikkaansa. Erityisen ilonen olen siitä että täällä saa naulan seinään! Mulla on kaikkee kivaa ripustettavaa. Tykkään kovasti tästä Peltolammista, vähän kuin kotipuoli Siwoineen kaikkineen. Täällä on ihan pirusti koiria! Mä meen sellasta mettätietä töihin ja siellä niitä koiria tulee vastaan, mun suosikkijengi tällä hetkellä on kolme westietä, joista yksi on aika pikkunen. Niillä on aina niin kovasti touhua, ne kattoo muakin et ei tässä nyt ehdi pysähtyä rapsuteltavaksi kun on kiire. Ihania.

En ole tehnyt oikeen mitään muuta muuttamisen lisäksi, töissä vain ja vapaat menny nukkuessa. Viime viikolla olin Hesassa sentään pari päivää, oltiin Plan Gaalassa Pesiksiä kattomassa ja lorvittiin kaupungilla muuten. Pari lankakauppaa ohitin nenä lasissa mutta sisään en poikennut, ehkä sit ens kerralla. Oli siellä muutama muukin kauppa minne haluan mennä, aivan ihana pukukoruliikekin pongattiin.

Takapihalta on lumet sulaneet, eilen näky sinivuokkoja ja tiskipöydällä vaeltelee muurahaisia...kevät. Tänään ois hyvä sää pestä ikkunat, mut taidan oottaa siihen että katu on harjattu, sen jälkeen pitää kuitenkin pestä uudestaan.

Jeps, nyt sitä siivousta.