Iltaa blogistanian väki ! Ja se on lauantai-iltaa kun elellään ja mulla on puolisen tuntia aikaa purkaa tänne syräntäni...

Miust on tullu vanha! Eikö nesteen kertyminen jalkoihin ole hiukan iästä riippuvaa? ( Nesteen kertyminen korvien väliin taas...no, ei puhuta siitä sen enempää :D ) Arvatkaa, menin aamulla töihin saapikkaissani ja kun töiden jälkeen lähin kotia ja kiskoin niitä jalkaan niin ei toivookaan et vetoketju ois menny kiinni. Siis apua, ne oli ainakin pari senttiä väljät aamulla, ja nyt jäi auki puolesta välistä.Lahkeet päälle vaan ja kotia, jalat ylös. Mun on saatava ne kohta jalkaan no matter what. Mikä muu poistaa nestettä kuin ananas? Niinku jos ei halua tabletteja.

Mun Kettupuuhka-ohje tuottaa hedelmää, täällä on yksi kans , aivan ihana lanka! Miksen raskinnu ostaa sitä taaskaan? Nämä vain

 247649.jpg

Sukkiksen värit on hienot, mulla on sini-harmaat polvisukat, ja tää punanen on kans hieno. Tästä tulee sukat kans jossain vaiheessa.

Pami oli napannut Kettupuuhka-nappulan ja kyseli oliko ok. No Pami kuule, tietysti sen saa siitä napata, ollos hyvä vaan. Katos, tää nappula on sellanen että se ei vierasta, vaikka se ei kotiblogissa olekaan :D

( Tuli mieleen yksi muisto taas lapsuudesta, joka liittyy vierastamiseen ja kotileikkeihin, ihan hauska, mutta en ehdi kertoon sitä nyt.  Muistakko bigger sis, mikä juttu?:D, jos et muista niin piakkoin kuulet ja te muutkin siinä samalla...mutta ei siis tänään...)

Meille tuli kaupat Hennan kanssa siitä lehdestä ja kalenterista. Joten ens viikolla mä saan lankaa! Mua jänskättää... Toivottavasti Henna löydät lehdestä kivoja juttuja, ettei sitten ole pettymys.

Mun tasalukuvoittaja sitten. Tainuli on sama henkilö kuin Taina, joka voitti mun tasan tuhat-jutun keväällä. Ja sikäli mikäli oikein muistelen niin Taina/Tainuli , sähän tunnut voittavan vähän joka blogissa ! Tuurilla vai taidolla ?!? :) Jaa nyt toki taikas meille muillekin, mulla ois tuollaiselle onnelle  käyttöä Lottoa tehdessä, ei tarttis tehdä kuin kerran jos onni ois myöden :) Mutta oli miten oli, paketti tulee ens viikolla jossain vaiheessa...hope you like it.

Kurkistellaanko joululahjoja? Kuvat on niin surkiat valoista johtuen ( otan takista päivällä huomenna kuvan, nyt ei oo mitään hyötyä...) että eipä noista oikein näe mitään. Mutta hyvä niin. En siis sano et mitä kuvas on ja kellekin, koska ainakin Vesakossa on yksi hörökorva, joka lukee tätä blogia :D Mallineuleet tunnistatte kyllä varmaan...kolme juttua siis nyt kuviin

 247643.jpg

 247647.jpg

 247648.jpg

No olipa vaikeeta ja salaperäistä :)

Kello on jo puol kasi, mun pitää kipittää suihkuun nyt. Mutta otsikkoon viitaten vielä yksi kuva, eli

 247646.jpg

...kissaa voi käyttää myös verhotamppina! Esimerkkiä näyttää Rasmus Honey Bunny Makkara Karvape...pylly.

Iloista lauantaita! Älkää katsoko telkkaa, sieltä tulee vain pelottavia elokuvia...tsau!