Vätyslaukku ! Katsokaa kuinka terhakka ja tomera hän on Marie Claire Ideesin kuvassa

 494379.jpg

Ja mun tekemä on aivan vätys, vaikka on kaksinkertanen ja aika tujua kangasta

 494376.jpg

Mutta ei se mitään, tykkään siitä silti. Selasin tuossa samalla pinon muita numeroita ja huokailin syvään....Koska mä ehtisin niihin kaikkiin ihaniin ohjeisiin hankkia aineet ja tehdä ne, en tiiä...

Se ihana meili ! Voi että, sain ihan yllättäen meilin missä kiitettiin Kettupuuhkaohjeesta. Olen niin hämmästynyt ja melkeen liikuttunutkin. Tai olenkin. Tulin erittäin iloiseksi ja kyllä, positiivisen palautteen saaminen on hienoa. Kun muistaisi aina itsekin sanoa ja kirjoittaa jos sellaista mieleen tulee. Oikein paljon kiitoksia Sinulle vielä jos tämän tästä satut lukemaan <3

Rasmuksen mullankuohkeutus (aamulla oli multaa lattialla ja tiedän tasan tarkkaan kenen varpaanväleistä sitä löytyy jos tutkisin) on tuottanut tulosta ja kissanheinä orastaa. Hyvä, lupaavaa. Ehkä ne loputkin sieltä suostuu itämään.

Teijan blogi huomenna 1 vuotta. Emme juhli. Matkoilla (Tampereella).

Ja siitä syystä otan varaslähdön ja bileet alkaa nyt. Ota tota skumppaa tuosta ihan rohkeesti

          494441.jpg 

Joo-o, vuosi siitä nyt on. Mun eka bloggaukseni on aika...hillitty :) Jos vähän ruotis sitä tässä ilman suurempia tulkintoja

 ...tämä on enimmäkseen neulontablogi

Niin no, enimmäkseen ja enimmäkseen.  Taitaa nykyään kattaa aika hyvin kaiken mitä mun touhuihini kuuluu. Mutta kun mietin oikein et mitä kaikkee tänne kirjotan ja miksi, niin osasyy on se että täällä kämpässä ei ole ketään kelle avautua näistä jutuista päivittäin. Niin avaudun sitten tänne. Jos kotona olis joku kelle näitä höpisisin, en kirjottas ihan kaikkee tänne. Kai :)

keskeneräiset neuleet :) :

Musta villapaita Isoveljestä ( hiha puuttuu ), purettu ja neulottu takiksi

Valkoinen pitsitakki Samoksesta (ollut jo melkeen vuoden kesken ), ja on edelleen kesken

Vauvantossu ( toinen tehty varmaan kuukausi sitten, aikaa neulomiseen menisi ehkä tunti, mutta...), purettu

Iida-Marian synttärilahja (puolessa välissä), neulottu sillon heti valmiiksi muistaakseni

Yksi huivi Floricasta ( tehty ehkä 15 cm), done!

Muutama palasista koottava kassi puolittain koottuna ja kokoamatta edelleen

Hmm...ei tuo nyt paljon imartele :)

Mun ensimmäiseen postaukseen tuli kokonaista kolme kommenttia, ja tämän osalta mikään ei ole muuttunut, olen yhtä innoissani edelleen siitä että joku on kommentoinut. Ja kommentoijat oli Iida (siskontyttö, jota ei nykyään enää tätin neuleblogi paljon kiinnosta kun toi irkki on paljon mielenkiintosempi) ja Typy ja Salaneuloja. Salaneulojan linkki ei vie minnekään, joten Salaneuloja taitaa nykyään pitää majaansa täällä ? Korjatkaa jos olen väärässä...

Niin, kirjotuksen määrä on kasvanut ja aihepiiri laajentunut. Mitään suurta mullistusta ei liene tapahtunut, tai no koneen saaminen kotio oli tietysti aika ratkasevaa bloggauksen suhteen...Muute tällästä tasapaksua, kyl te tiiätte.

Ja sama linja pitää. En edes yritä kikkailla mitään erikoista tämän blogin suhteen koska tämä blogi on nyt sellanen kuin mä haluan, toimii mulle. Sivupohjia saatan vaihdella jossain vaiheessa jos tähän geishaan kyllästyn, ja toki järkkäilen noita gallerioitani yms. mutta muuten samanlaista.

Ja jos ihan alkua miettii, että miksi ylipäätään mun piti jotain blogia ruveta kirjotteleen niin en tiiä...No, musta blogit on aika kivoja, ja halusin sellasen ittekin. Ja sit kun muutkin oli lanka/neulontahulluja niin kai sitä laumasielusena halus mukaan ...Ja tykkään kirjottaa. En mä tiiä. Jotain sellasta.

Synttäreillä annetaan joskus joku paketti mukaan kävijöille. No mä en voi alkaa paketoimaan teitä kaikkia kävijöitä, mutta jotain lahjomista suoritan. Eli ensimmäiset kommentoijat eli Typy ja Salaneuloja saa lahjuksen. Samoin Pilvi , joka arvasi oikein Hello Kitty-tekeleen kassiksi. Ja sitten arvon vielä tähän postaukseen kommentin jättäneiden kesken kaksi palkintoa. Ja mulla ei ole mitään palkintoja valmiina kellekään, joten vaikuta mahdolliseen voittoosi ja kerro muutama lempivärisi. Kommentoida voi tämän viikon, eli ensi maanantaina aamupäivällä arvon, ja lupaan pienet paketit postittaa huhtikuun aikana.

Jeps, Teija kiittää Blogistanian väkeä ja poistuu itse kommentoimaan. Ottakaa suklaata niin jaksatte odotella huomenna telkkaan palaavaa Teharia.

Moi! 

               494443.jpg