Tuntuu että noissa käsityölehdissä pyörii jatkuvasti samat mallit, eri langoista vain väännettyinä. Joten mä kaivoin esiin vanhimmat Novitat mitä mulla on ja ...Tahtoo tahtoo tahtoo, ei ehkä kaikkea itelle mutta neuloa kuitenkin :)

 2057882.jpg2057884.jpg

 2057885.jpg2057888.jpg

 2057889.jpg

Nyt mulla on neulonnassa jotain punasta

 2057743.jpg

Siitä tulee takki mutta en tiiä kuinka pitkillä hihoilla. Ohje on omasta päästä. Kattoo nyt jos jouluksi...

Lauantaina sinne messuille sitten! Pidän silmät auki ja ainakin Minna mun pitäs pongata kun meillä on treffit :) Toivottavasti muitakin. Mulla on musta neuletakki ja farkut, jos jotain koordinaatteja ...

Päivän mietiskelyt tapahtu kotimatkalla kun kävelin syöpäpolin ( en tiiä onko tarkka termi mut anyway...) sisäänkäynnin ohitte niin siinä lähellä veti lääkärit röökiä. Se oli jotenkin ... en tiiä. Mutta kai se on ihan sama että mä ammatin puolesta tiiän mikä on terveellistä  mutta silti syön rasvasta ja sokerista ruokaa...Mutta mietitytti,  se oli koomista, vaikka syövässä ei tietysti mitään koomista olekaan, todellakaan. But you know what I mean.

Reetta makaa puoliksi näppäimistön päällä, on hankala kirjottaa...

Oh yes :)

Uutisissa  ( jos sain linkin oikein niin tässä pitäs olla video) näytettiin tanskandogia, joka luovutti verta eläinsairaalassa. Makee koira! Mä olen aina ollut kokkeri-kultsikka-irlanninsetteri -fani mutta ooh, se oli hieno!  Mun kämppä ei vedä minkäänlaista koiraa ( mutta ehkä kilpikonnan? :) ) mutta sitten kun mä pääsen isompaan niin sitten...Tosin mä olen aatellu koditonta koiraa jostain eläintalosta, rodulla ei oo väliä, voi olla sekarotuinen tai millanen vaan. Mutta nyt vaan pitää haaveilla. Ja käydä nutuuttamassa Siivikkalassa tai isollaveljellä Eppua.

Rasmus on alkanut jutteleen mulle. Se jutteli paljon kun tuli nuoren naisen ikään mutta lopetti kun leikattiin. Tänään kun tein keittiössä joulutorttuja se makas mun sängyssä. Sitten aina välillä kurkkasin sitä ja juttelin sille. Sitten huomasin  et se oikein pää kenossa kyyläs että koska mää taas näyn ja juttelen. Ja sitten se jutteli takasin mulle. Ehkä meistä vielä tulee kaverit.

Mulla on kolme ystävää Facebookissa jotka on klikannu mun kohdalla tämmöstä nappulaa :

                      Most Likely To Love Animals So Much it's Scary

:) Minkäs teet. Ne on mun lapset.

Missä viipyy joulun Marie Claire Idees, eihän se vielä ole tullut, eiks se ollu syksynumero viimeksi...Mun tekis mieli näpertää jotain ja niissä on aina kaikkee ihkua. Vois ettiä ainakin ne vanhat numerot...eihän nuo joulujutut koskaan vanhene.

Ensi viikolla näytän paljon kuvia kutomuksista ja kirjonnasta, ja on siellä ainakin yksi virkkauskin. Nyt on vähän matalalentoa niiden suhteen. Postiinkaan en ole saanu vielä mitään ja yksi osoite on hukassa...Liisa? Mikä se oli? Laitakko mulle mail to :  wtp miuku jippii piste fi ?

Kuullaan ja nähdään, viimeistään lauantaina !

 2058063.jpg

Oikealla Reetta, vasemmalla dinosaurus joka on hidas ja sammuu välillä mutta muuten pelaa ihan hyvin :)