Katselin tuossa juuri Strömsön.Oli ihan kivoja juttuja taas, vuohenjuustoleipä näytti namilta. Haluan sen villapaitakirjan, kattelinkin sitä sillo Tampereella ja oli jees.

Eilen oli ihan mukavaa, ja nukuin pitkät unet, heräsin puol kaksi tänään.Ei siis kauheesti väsytä, mutta silti pitää mennä aikasin nukkuun ja nukkua huomennakin pitkään, meen vasta kahteentoista töihin. Saa nää univelat pois.

Niin sain ne saappaat ihan hyvin jalkaan :) Mutta mansikka ja ananas kuullostaa aika hyvältä yhdistelmältä, kiitos vinkistä.

Niin Sirpa, se ylin kettu on siitä Funnystä ( Lanka-aitasta ), ja kyllä se on kuvassa ihan sen väristä kuin oikeestikin. Katoin sitä värikarttaa ja en tosiaan osaa sanoa voisko se olla se "punanen". Mulla ei ole tietoa siitä värikoodista, ei taida olla vyöte tallellakaan. Vaaleenpunanen kettu on Novitan lankaa, samoin musta. Ne muut kaksi oranssia on sitä Brazilia, ostin Koskarista ja sitä kyllä jäi sinne kerätolkulla. Toivottavasti löydät oikeeta lankaa jostain.

Mun takki

 249165.jpg

 Oon pitänyt sitä tänään päällä koko ajan ja lämmin on, tykkään. Vähän huono kuva, vaikee saada pysyyn nätisti henkarissa.Pitää ottaa kuva päällä sit kun on siel alla jotain sopivaa, mun yöpaita-kerrastopöksyt-kahdet villasukat ( meil on kylmä ja vetosa lattia) systeemi ei tosiaan pääse tänne blogiin ihmeteltäväksi :)

Oon virkannu tänään oranssia huivia telkan eessä, illalla tulee ihana elokuva Big Fish , joten sama homma jatkuu. Huomenna sit pinkin paidan kimppuun.Yritän olla alottamatta mitään uutta nyt hetkeen. Paha paikka voi tulla sit kun Moda saapuu...pitää yrittää sinnitellä.

No niin, ei kummempaa häppeninkiä täällä, heips!