Myös pelkät rusinat ois tervetulleista, koska ne on parasta simassa. Meillä ei siis ole simaa. Oli Reettan vuoro tehdä, mutta ei kuulemma hotsittanut. Mikäs tässä sitten, kaupan simasta en tykkää. Toisaalta, ei meillä ole munkkejakaan, eikä tippiksiä puhumattakaan vappukoristuksista. Nakkeja en kaipaa mutta perunasalaattia on ( mutta sitä on kyllä melkeen aina oli mikä päivä vaan ). Sellanen vappu meillä, kotona vaan oleskelua.

Mun piti mennä laihtuneena mekko päällä baariin tänään, mutta töiden takia en voi. Eikä mua niin kauheesti hotsittais muutenkaan. En kuitenkaan nyt hävinny vetoa koska painan vähemmän kuin piti tähän aikaan ja riipasin jo viime viikolla hameessa ulkona, jei. Harmi vaan että vetoa tehdessä me ei sovittu mikä on voittona :D Selvinnee aikanaa.

Postitin tänään arpajaispaketit, toivottavasti ne on mieluiset, vähän heitti tyhjää niin tuli sellaset melko plääh...mutta mä tykkäsin tehdä niitä. No, perästä kuuluu sitten.

Sanoinko jo että olen nyt virallisesti irtisanonut kämpän? No niin tein. Jänskättää...

Ne treffit :) Voi apua tuota Minnan kommentin alkua : "Jännityksellä jään odottamaan tuleeko treffeistä mitään jälkiseuraamuksia :D"...Älkää nyt hyvät ihmiset, tuohan kuulostaa siltä kuin olisi pulla uunissa :D En minä nyt niin nopea sentään ... Mutta toki mä toivon että tulee toisetkin treffit ja kolmannet jne. Oli senverran kiinnostava kaveri, mukava ja hauska jne. kaikki positiiviset kliseet tähän ja sit kun oli vielä varsin hauskannäkönenkin niin voiko sitä enempää toivoa, ei oikein. Kun nyt osais olla kämmäämättä. Pidän teidät tilanteen tasalla ;)

Mulla on siivous ja pyykkäys kesken, ja petivaatteet pitäs laittaa sänkyyn, tuuletin täkkejä partsilla ja tyynyjä kanssa, kun ei satanu mutta tuuli mukavasti. Tunnin verran tässä pitää toimia ja sitten voisi hautautua telkan ääreen ja neuloa vaikka tätä paitaa

 553714.jpg

Eli siinä on se Suuri Käsityölehden kiva paita. Hihojen pitsi ei auennu mulle tarpeeksi nopeesti, joten vaihdoin sen Fifi-pitsiin. Minen ala sellasta et pitää kaavioo tuijottaa koko ajan.  Eli toinen hiha vaiheessa ja sitten kaarroke, eli yhden, kahden illan homma. Oikeesti mua huvittas enemmän nuo Mandarin Petit -langat ja virkata Mantalle tämäntapaista takkia (rullaa alaspäin, toinen kuva, takki jossa kaarrokkeessa silkkinauhaa) , joten saapi huomata mihin tässä päätyy.

Anyway, mukavaa vappua toistamiseen. Voin blogata vielä illalla jos saan jotain järkevää aikaiseksi...