Oolrait piipol, olen onnistunut huovuttamaan niitä palleroita! Titta ! (Kyllä, ne kaikki on kissankarvoja.)

Kyllä niihin hiukan jäi suutarinsuita mutta ei se haittaa, ekaksi yritelmäksi nää on tosi jees mun mittapuulla. Ne saa tuta viel lankaa ja neulaa ja sit ne on valmiita.

Neuloin muutamat tumput miespuolisille kavereille

Etualalla Temposta, vasemmalla Lammasmaailman lankaa ja oikeella Seiska Veikkaa, pyydettiin vaaleensiniset tumput missä oranssi pallero.Ilmeisesti jonkin firman logo on jotain tämmöstä? En kyselly, neuloin vain.

Ite hengasin kaupan sormikkaissa ja sain ihmettelyä miksi en neulo itelle tumppuja. Hämmennyin kysymyksestä niin että laitoin sellaset puikoille

Täs on muistaakseni Polkkaa tuo punasävynen ja sitten Raitaa tuo siniharmaa...kumpaakin oli sopivasti jämä jäljellä, katotaan mitä tästä tulee sit valmiina, melko härdelliä varmaan mutta mitä sitten, nehän tulee omaan käyttöön :)

Siran ja Siirin ponchot on valmiit, langanpäät pitää vaan päätellä ja antaa pois ennen kuin niitä kuvia alkaa esitteleen täällä, niistä tuli ihan kivat...lanka ois saanu olla kyl ohuempaa.

Minna ei pääse messuille koiven takia niin en tiedä menenkö sit minäkään, huomenna saadaan sen viikon työvuorolistat ja toivoin sinne vapaata...katotaan sit tilanne uudestaan. Toisaalta ois kiva mennä sinne pyörimään mut toisaalta sit tulee niitä heräteostoksia ja mun pitäs säästää rahaa ihan muuhun...Lankaa on viel kotonakin. No huomenna oon sit viisaampi.

Olin reissussa keskiviikosta maanantaihin, olin Ruotsissa. Tukholma, Malmö ja Karlstad. Malmö oli paras, kaunis kaupunki, meen sinne uudestaan varmaan keväällä, siel oli nytkin ihan kesästä vielä. T-paita päällä vaan ja syksystä ei tietookaan. Pärjäsin ruotsiksi, voi riemu! Reissasin ihan yksin ja tykkäsin kyllä, se on ihan erilaista kuin toisen kanssa.

Kissoja tietysti oli ikävä, ja kotona oli kuoro vastassa kun tuli. Nekku varsinkin on pysynyt metrin etäisyydellä koko ajan. Mamma on aina mamma :)

Syksy on kyllä ihana. Ulkona sopivan rapeeta muttei kylmä, joskus sitä aurinkoakin. Oon kasannu kaikki torkkupeitot sohvalle ja teepussivalikoima on keittössä levällään, hunajapurkki pitäs ostaa. Ihana vaan olla ja neuloa, inspiraatio on hurja, kun vaan aika antas myöden. Selaan nettiä ja lehtiä höperönä koska haluan neuloa jotain ihan hirveen nättiä, en vaan tiedä mitä. Jotain vintagehenkistä se sais olla, herkkää ja naisellista...Oon hiukan kallellaan siihen yhteen pitsitakkiin joka oli muistaakseni Modassa parin vuoden sisään, postasin siitä viime vuoden (?) Hamsteroinnin aikaan...Vai oliko SK:ssa? Anyway, mun pitää ehkä ettiä se ohje, ja hankkia lanka. Se takki kyllä kaipaa parikseen pikkumustan.

Ja sit tarviin nätit kengät.

Vintagekorun.

Ja kiharat :)

Mukavaa syksyistä viikonloppua!