Ei voi uskoa kuinka sitä menee ihmismieli ylös ja alas muutamien tuntien aikana. Voisiko joku tulla mun nahkoihini vaikka nyt edes muutamaksi päiväksi ja käsitellä näitä mun juttujani mun puolesta, kun minen tahdo oikeesti jaksaa...

Onneksi on niin paljon kuitenkin kaikkea hyvää ja nää huonotkin oli kyllä jo etukäteen tiedossa ja niitä on ihan vähän.

Joulukalenteri on siis avattu, kesysti, mutta kuitenkin.Löytyy tuolta Sivut-palkista. Siihen on nappula jo valmiina mutta mä en synkkaa yhteen mun tietsikan kanssa ja se naputtaa mulle vastaan. Myös normaalisti kamerasti latautuvat kuvat ei suostu meneen sinne minne pitää vaan joudun kaivaan niitä Picasan kautta. Mutta kyllä tämä tästä.

Perjantaiaamuna kännyyn tuli viesti : " Pönäkkä, punakka ja lyhyt tyttö tuli..." Oi oi oi !!! Menin sukkana sitä töiden jälkeen katsomaan. Kukkakauppias teki ihanan kimpun

 1098939.jpg

viemisiksi ja sitten Miralle vein suklaata, Pringlesejä ja kokista kun muistan äiskän sanoneen että osastolla tekee mieli jotain hyvää :)  (Tästä voi päätellä että taidan olla itse jatkuvasti osastolla :D)

Vauva oli hirmuisesti isinsä näköinen, mutta oli siinä myös äitiään

 1098942.jpg

Aluksi vauva nukkui mutta sitten oli jo näin sirkeenä. Ihana sitä oli pitää sylissä ja vain katella. 46 senttiä ja muistaakseni 3480 grammaa. Kuvassa vauva on Memmun sylissä <3

Muistatte sen porkkanakakun? Se minkä leivoin torstai-iltana ja siitä tuli ruma kun se oli vähän montulla ja kuorrutus oli täynnä kakunmurusia?  No, to-pe yönä nukuin huonosti kun mietin tätä synnyttävää äitiä ja sitten sitä kakkuakin että ilkeekö sitä viedä. En ilennyt. Heräsin kuudelta leipomaan kakkua numero 2 ja se ei mennyt montulle ja sen kuorrutus oli perfect

 1098929.jpg

Ja töissä sanoivat että oli hyvää, ja hyvin se lautaselta katosikin koko kakku kuuden naisen voimin. Ja mulla on siis nyt kaapissa melko rumaa mutta kuitenkin aika hyvää kakkua :) Voita ja sokeria mun vartaloni kaipaakin. Not :D

Nyt sitten kuvia postin tuomista paketeista, tässä Mirrin

 1098971.jpg

Pinkkejä timantteja <3 Kortissakin oli tuota jännää teippi-helmiäishommaa mitä en ole ikinä livenä nähnyt. Kiitos <3

Ja sitten Sukkaa pukkaa, ja muutakin Tarjan arvontavoitto, oolalaa

 1098968.jpg

Kaksi kerää mohairlankaa vaikka huiviksi, 4 hiirtä, joista löysin kuvaan enää kolme ja nämäkin Nekku kävi viemässä piiloon, suklaata (on muuten edelleen syömättä koska säästän sitä telkan ääreen naposteltavaksi), teetä, tonttu, kortti...ja ihana, ihana huivi

 1098963.jpg

Kuva on hieman huono, värit liukuu tosi kauniisti livenä ja muutenkin aivan ihana.Voi olla, että joudun menemään naimisiin tämän huivin kanssa :) Olen aivan tymänä siitä kuinka voi lähettää näin ison työn arpajaisvoittona...Kiitos Tarja <3

Mua kiukuttaa postin toiminta. Lähetin sen tikkuaskin keskiviikkona aamupäivällä ja posti sano että 95% varmuudella se on torstaina perillä. Järjen mukaan ajatellen siis sen pitäs olla melko takuuvarmasti perjantaina perillä. No eipä ole ollut :( Nyt mua ottaa kuuppaan aika raskaasti. Huomenna on meinaan 2.12. ja mun rasia pitäs avatas huomenna. Mun olis pitänyt lähettää se aikapäiviä sitten jotta se olis ollu takuulla perillä. Miks mä olen aina tämmönen. Tai miksi posti varsinkin on aina tommonen. Lähetän sinne pomm...

Eilen kaverini vietti synttäreitä ja olin sitten yöelämässä. Kuinka ollakaan tapasin sattumalta nuoruuden ihastuksen-rakastuksen vuosilta 93-96. Oli mukava tietysti nähdä ja jutella. Ollaan sattumalta nähty sillon tällön, edelliskerrasta on varmaan kolmisen vuotta aikaa. Ilta ja yö meni siinä nopeesti mutta ennen aamua sitten saatiin Samin kanssa rähinä pystyyn ihan jostain muusta ja kylläpä ottaa kuuppaan sekin. En kyllä leiki enää sen kanssa, ja luulen että jomman kumman on parempi ettiä toinen hiekkalaatikko. Miehistä ei ole mitään muuta kuin harmia.

Olen pari päivää yrittänyt katella Being John Malcovich -elokuvaa . Yrittänyt, koska elokuva on jotenkin plääh. Normaalisti niin ihana John Cusack on tässä elokuvassa aivan kuin eltaantunut hippi, ei oikein jaksa kiinnostaa.

Tänään kävin kirjastossa ja ostin uusia pahvilaatikoita et saan kamoja järjestykseen. Pyykkiä olen pessy minkä ehtinyt ja yritän siivoilla tässä samalla. Olen myös neulonut mutta ne on paketteihin menossa niin eipä juuri esitellä niitä täällä.

Voi olla että blogi päivittyy tänään vielä sen nappulan asennuksen johdosta, älkää huomioiko sitä. Joulukalenteri ilmestyy tässä normaalissa kirjotusosuudessa jatkossa, ja heitän sen sitten tuonne kalenterisivulle kun ehdin. Tämä siksi että voin naputella ne ohjeet jo etukäteen ja ajastaa ne sitten jokapäivälle ilmestymään, ikinä ei tiedä koska tää kone hajoo tai tulee muuta ongelmaa matkaan. 

Huomiseen.