... tässä bloggauksessa. Mistä alotan, nillitänkö vähän ensin?

Kämpät. Mulla oli ilmotus lehdessä, ihmisillä on hieman eri käsityksiä "pienestä asunnosta", pienin tarjottu on ollu 19 neliöö (liian pieni) ja suurin likemmäs 60, ja se tietysti maksokin yli 600. Yhtään sellasta mitä ettin ei ole tarjottu, eli noin 30 m2, 40-50 neliöisiä tarjotaan ja vuokrat järjestään 500. Hyviltä paikoilta on kyllä tarjottu, mutta en minä nyt niin kallista. Yksi ällötys : " ...vuokra on 530 euroa, mutta voidaan sopia kuinka maksat.. *rasvaista, hermostunutta naurua* ".  En nyt taida kirjottaa tähän miten tylytin sille muutamalla sanalla takasin ennen kuin suljin puhelimen.Oksetus. Netistä löysin yhden tosi hyvän kämpän, ei kuvia mutta sopiva paikka, koko ja vuokra joten olkoon vaikka tummanvioletit seinät, baby I don't care. Mutta siihen on varmaan muitakin tulijoita, mutta yritän sitä ainakin....

Toinen nillitys sitten. Ja tää onkin kauheen kiinnostavaa :D Mä en tosiaan ole mikään herkkäihonen yleensä, mutta nyt mulla on ihan sairaan kipeet kainalot. Ei voi pitää kuin hihatonta paitaa. Arvakkaa, vaikka mitä dödöjä voi yleensä käyttää ilman et tulee mitään niin nyt sitten Nivean Pure Invisible protection Mild Care sai melkeen vereslihalle kerrasta. Ihmeellistä. Ehkä mä sitten olen allerginen tai yliherkkä jollekin aineosalle. Ei kivaa tämä :(

Lehtikatsaus, eka Suuri Käsityölehti

 567915.jpg

Valkoset mekot oli ihanat! Tosin tekisin ehkä muusta kuin valkosesta, mutta anyway. Valkonen paita on kiva, en laittas tollasta korsettia siihen kyllä. Voisin jopa kokeilla ommella tälläsen mustana...ja ehkä jostain intiatyylisestä kankaasta, oli aika helppo. Nyplätty huivi oli todella hieno! En osaa nyplätä, mutta saahan sitä ihailla silti ... Neulottu hame oli aika kiva, tuon huivin haluan ihan varmasti, mustana...Kitten Mohairista varmaan onnistuu kanssa. Vaaleenpunanen paita Anskulle :) Sammakko olis kiva juttu Mirolle, kun ei sieltä masusta tullukaan sitä sammakkoa. Mantalle mekko ja hattu. Ristipistokortit oli nätit. Kakku oli aivan ihana, hyvä helppo idea kekkerikakkuihin. Ja siinä se sitten olikin :)

Simply Knitting, unohdin kuvata mukana tulen puikkosäilyttimen, sellanen valkonen pötkö se oli, kuvaan ens kerralla... Mutta suosikit

 567916.jpg

Tekis mieli tehdä Vaakatilkuista peitto. Tiiän, mulla on aakkospeitto ja leppispeitto kesken, mutta ...:) No, ei mulla ole lankoja sellaseen niin en voi alottaa. Mutta jos vaikka sit kun nää entiset on kursittu. Vaaleenpunanen takki on simppeli ja kiva,tuo miehenpaita on kiva muuten mutta kaulus jotenkin tökkii mulle...en tiiä, senhän voi muuttaa. Nalle, rannekkeet ja kassi kivoja.  Shaun on niin söpö :)

Mä virkkasin Mantalle pipon melkeen valmiiksi ja sitten purkasin ja neuloin sen, tämmönen tuli

 567917.jpg

Mä en tiiä kuinka pienillä puikoilla tota Mandariiniä pitäs neuloa, mulla oli kolmosen puikot ja olis pitäny olla 2,5 ja mä en kestä niin pieniä. Virkata tykkäsin tuota lankaa, mutta ehkä mun pitää valkata neulomiseen joku paksumpi. Toivottavasti tuo nyt kuitenkin sopii Mantalle.

Kissa-asiaa. Eilen kun istuin koneella illalla niin kissat riehu hirveesti, Kovalainen teki kiusaa ja rellesti. Roope nukku sängyn alla ja Rasmus meni sinne, eka oli hiljasta ja sit alko hirvee rytinä ja kuulin kun jonkun pää kolisi sängynpohjaan. Sitten Rasmus tuli pois, ravisteli päätänsä ja suki karvat ojennukseen ja sitten hyökkäs Korhosen kimppuun, joka nukku nojatuolissa. Mua nauratti ihan hirveesti. Tänään Kovalainen on yrittänyt sekottua massaan ja olla huomaamaton

 567918.jpg

Tänään oon kuunnellu varmaan 10 kertaa The Hootersin Johnny B:n. Tää on niin hyvä, tosin tykkään Yön käännöksestäkin.

Anne ystävällisesti linkkas kommenteissa tämmösiin piilareihin, kiitos! Hienoja, mä tahtosin nuo sudensilmät, upeet. Pitääkin selvittää saako noita erikoislinssejä kans voimakkuuksilla. Tietysti, jos ei saa, niin voihan niitä pitää rillien kanssa, mutta..ne ois kivemmat ilman. Tuolta löyty muutakin kivaa, kivat kengännauhat, huppari, koruja, rastat ja niiden kiinnitys oli jänskää (laitetaanko Tarja sulle kesätukka näistä ristiäisten jälkeen ?  Tai pikkulettejä ? ), pipoja...Älyttömästi kaikkee kivaa! Nightmare before X-mas -kama varsinkin kutittelee...Palkkapäiviä odotellessa :)

Mitäs sitten, josko tässä siivois ja kävis kaupas hakemas kisuille apetta. Ja tänään tulee Strömsö, mä muuten missasin sen viime viikolla ihan kokonaan. Taidan käydä sissimässä nettisivuilla mitä siel tehtiin...

Illalla lisää, jos keksin jotain, moi !

 567922.jpg