Vuodatus aukoo sivujaan taas vähän hitaammanpuoleisesti...

Mutta sitte arvonta-asioihin ! Aparaattimme oli tällä kertaa isompi kuin viimeksi

 391086.jpg

Ja sitten nostin muualle katsellen kaksi lappusta ja voittajat on

 391089.jpg

Eli siis Juuli ja Lea, lykkyä pyttyyn !!! :D Laitoinkin heille justiin kommenttia että meilaavat mulle osoitteentynkää niin postitan pienet paketiti sitten huomenna. Kiitos kaikille muillekin osallistuneille <3

Kävin postissa tänäänkin, ja huomiseksikin riittää vielä ystävänpäiväkortteja. Askartelin itte, tulostelin netistä kaikkia kuvia ja liimaa-leikkaa ja valmista tuli

 391095.jpg

Tulostin on mielenkiintoinen vehje, toinen mielenkiintoinen on dvd-systeemi. Ainakin Roopesta.

Niin, piti käydä aamupäivällä vähän ostoksilla kortteja varten ja ostin kartonkia ja muuta sälää

 391085.jpg

Kohta alkaa synttärikausi joten lahjapaperia ja narua, vaaleenpunasia kirjekuoria, ruskeita kirjekuoria (niitä tarvii aina, juuri tätä kokoo), punaisia geelikyniä, punaista kimalleliimaa, joka osoittautui melko mahdottomaksi käyttää koska sen suuaukko on aivan hirveen iso joten siitä ei saa kapeeta vanaa millään, sellasta puolisenttistä kyllä :( Toi ruusu+nalle oli Cilverin kassalla tyrkyllä ekellä ja otin sen, vaikka olin vain pesuaineita ja hammastahnaa hakemassa.

 391084.jpg

Tiimarin alekopasta kirjepaperipakkaus, lukkokirja (ei mulle) ja tuollanen koiranpääkukkaro. Sitä voi roikottaa farkunkauluksesta hyvin. Oikeestaan tahtosin nyt vaaleenvihreet lenkkarit sen seuraksi, noin niinku kesää ajatellen...

 391082.jpg

Hiuslenkkejä ! Mun pitää piilottaa ne kissoilta. Sitten Maybellinen "vahvistaa pehmeitä ja hauraita kynsiä"-lakkaa. Toinen vaihtoehto oli "liuskottuville kynsille", mutta mietin että tää on enemmän ehkä se oikea. Sitten oli sellanen täky et kahdella Maybellinen tuotteella saa kännykorun. En voinu vastostaa mutta olin senverran pihi et katoin mikä tuote on halvin ja ostin sen kaveriksi :D Pitää olla taloudellinen ! Mulla on kyllä nyt se sammakko kännyssä mutta saahan tuo olla varalla jos joskus tekee mieli vaihtaa.

Äiti soitti ja kysy riisisuklaan reseptiä, etin sen äkkiä netistä kun sattu oleen kone päällä. No niitähän oli kymmenittäin, mutta tää  nyt tuli ekana vastaan

 3 dl tomusokeria
6 dl riisimuroja
6 rkl tummaa kaakaojauhetta
2 tl vaniliinisokeria
150 g sulatettua kookorasvaa

Eli rasva sulaksi ja sitten kaikki sekasin. Ja kai arvaatte et mun tekee ihan hirveesti mieli noita kans...Ja teenkin huomenna ( jostain syystä käsivarasto keittiössä ei pidä sisällään kookosrasvaa... :) ) kun haen kaupasta aineet. Ja on mulla pieni jekku mielessä niiden suhteen ;) Mutta huomenna siitä lisää.

Villatakki. Joo ei puhuta siitä...

Mulla on nyt pahvilaatikoita ja olen lajitellut kamoja niihin. Mietin että voin raahata huoletta askarteluvärkit alas, koska mun on helppo mennä sinne ja se on lämmin ja valosa ja ei yhtään pelottava...Niin voin sit hakee niitä sieltä aina kun haluan.

Jaa, tänään tuli Meduusan verkko, no en huomannut. Kattelin Täydelliset naiset ja aloin sitten säätään tuon arvonnan kanssa. Huomenna pitää herätä aikasin ja saada ihan hirmusesti asioita tehtyä. Se tarkottaa sitä, että meitsi painuu pehkuihin, öitä !