Piti hetki miettiä tunnareita että pääsi kirjottaan :)

Moro moro Tampereelta pitkästä aikaa! En ole hetkeen neulonut joten en ole blogannutkaan, nyt sitten on edes jotain näytettävää mut kerrotaan kuulumiset ensin jos jotain sattuu mun tekemiset (tekemättömyys :) ) kiinnostaan...

Eli kevät ja kesä hurahti Ikeassa, ja siellä edelleen. Mukavaa on, kiva mennä töihin joka päivä, olin viikon poissa lomalla ja tuli melkeen ikävä, ja se on hyvä se. Ehdottomasti paras työpaikkani ever ja kiitän siitä työkavereitani joka hetki. Häärään ravintolan puolella ja nyt oon alkanut tekeen myös tavaratalonpuolen kassaa, tykkään siitäkin vaikka siinä on kauheesti kaikenlaista lippusta ja lappusta joiden kanssa pitää olla tarkka.

Asun edelleen samassa kämpässä mutta etsin uutta lähempää työpaikkaa, bussit kulkee harvakseltaan ja työmatkoihin kuluu parisen tuntia päivässä, kyllä se valosaan aikaan menee mutta näin pimees olis kiva et kotia pääsis nopeemmin. Oon silmät auki ja heitellyt hakemuksia, joten kyllä se varmasti siitä.

Kissat voi hyvin. Niiden lukumäärä on edelleen neljä. Roope aiheuttaa harmaita hiuksia nyhtämällään karvansa pois syystä mitä ei tiedetä, kokeet otettiin ja mitään ei näkynyt...lekuri sano et ehkä sillä on stressiä. Karvoja on vaan siellä mihin se ei yletä nyhtään. Pidän sillä sitä sinistä villapukua ettei palele ja se ihan tykkää siitä. Nekku sitä kovasti ihmettelee... ostin sille vitamiineja sun muita jos johtus jostain puutoksesta, mutta eipä ole auttanut. Toivottavasti jotain keksitään.

Muita kissauutisia niin alotetaan surullisista eli kummitytön perheen Tiuku jäi auton alle ja menehty siihen. Se oli ulkokissa joten osas kävellä tien sivussa, nyt jokin erhe, ehkä ei kuullut autoa tai jotain, näin ikävästi kävi. Taloon tuli uusi kissa, Unski, tässä kuvassa ihan pieni vielä

1289580473_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ihana <3

Pikkuveli ja Hannakin otti kaksi uutta perheenjäsentä, tässä Lilli

1289581079_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

ja Pipsa

1289580986_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ihania <3

Pikkusiskon perheeseen on muuttaneet marsut Hertta ja Martta, niistä en löytänyt kuvaa tähän hätään mutta sellasia karvapalleroitahan ne, pikkuemäntiä.

Kesällä töiden lisäksi ehdin ramppaan festareilla, Provinssissa kävin melskaamassa Rammsteinille, menin ihan sekasin riemusta siellä, ihan loistava show ja ah niitä biisejä, ihan liekeissä. Sitten matkasin Veeran kanssa Riihimäelle, Poriin, Kotkaan ja Kuopioon festareille katsoon The Baseballseja ja niiden perässä oltiin nyt marraskuun alussa Hollannissa neljällä keikalla. Hollanti on ihan mielettömän kiva maa, vaikka satoi koko ajan ja varsinkin rannikolla tuuli vaakasuoraan niin et hyvä ettei tukka lähtenyt päästä. Tosi kivoja kaupunkeja, rakennuksia, kauppoja ja varsinkin ihmisiä, ihan mielettömän ystävällisiä ja avoimia. Rakastuin ja haluan uudestaan ainakin Haagiin ja Eindhoveniin, A'damissa ehdittiin pyöriin vaan hetki, sitäkin tekis mieli tutkia paremmin

1289581204_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Muuta mä en sitten ole tehnytkään. Paitsi neulonut ihan vähän, ja yksi ristipistotyö mulla on kesken, mutta sen näytän vasta valmiina. Eli työkaveri kelle neuloin liivin talvella pyysi neuloon SK:sta nutun, hankki langat Lielahden uudesta lankakaupasta minne mä en ole ehtinyt ollenkaan vielä !!!! ja Cool Flammea tuo taisi olla. Kuva on shaisse mutta...

1289582479_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Siitä tuli ihan kiva ja pehmee. Virkattujen feikkinappien alla on nepparit. Kävin ostamassa ne Koskarin yläkerrasta ja se kälysen kokonen putiikki oli laajentanut varmaan nelinkertaseksi. Olin siel pasmat sekasin et koska, ne sano että juhannuksena jo...Mulla ei siis ole ollu sinne asiaa hetkeen ja yhteen aikaan kävin kerran viikossa. Ihan retuperällä tää neulomishomma, mulla on hankkimatta osa lehdistäkin, pari uusinta Modaa uupuu ja pari SK:ta ja uusin Novitakin on vielä kaupassa. Ihan käsittämätöntä, yleensä kyttäs kaupan lehtihyllyä kuin haukka et koska, koska...nyt aika vaan menee niin nopeesti et en ehi perässä. No, kyllä mä ne saan vielä jostain, pitää tsekata et mitkä numerot oikeesti puuttuu ettei tuu sitten tuplia.

Hollantiin mentiin viemisten kera, neuloin 9 paria tumppuja ja 2 paria sukkia pojille,

1289583259_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 osa niistä on tullut tutuiksi ja vietiin sitten kaikille ettei kellekään tuu paha mieli :) Kuva on otettu häthätää hotellin sängyllä, mut kyllä tuosta jotain näkee, raidallisia ja yksvärisiä. Mulla oli lankana 7 Veikkaa ja Isoveljeä, sit jotain randomeita keriä täysvillaa. Veera ei osaa neuloa mutta reippaana päätteli Helsinki-Vantaalla langanpäitä mun apuna keskellä yötä lentoa odotellessa, niin yhessä sit väännettiin nää :) Keikan jälkeen saatiin kiitoksia ja ihmettelyitä et ihan oikeesti itte tehtyjä ja sinäkö muka neulonut :D Okei, musta ei ehkä ekana tule mikään tikuttaja mieleen mutta... :D Diggerillä oli tumput jo kädessä asti, voitte uskoa että mua lämmitti ihan kympillä :)

1289583134_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mulla on jotain kutimia viime talvelta kesken mut tällä hetkellä polttelis virkata jotain, ehkä pelleriini joulupakettiin tai muuta sellasta kivaa. Oon yrittänyt relata tän neulomisen suhteen et en tekis aikatauluja tai muita ahistavia määräyksiä ja rajoitteita itelle, paljon purkasin kesällä keskeneräsiä pois jotka ei vaan innostaneet enää. Yks mekko mulla on kesken, tai tunika. Sen rykäsee äkkiä valmiiksi sitten kun alkaa.

Vaikka en blogia ole kirjottanutkaan niin oon kyllä muiden lueskellut, tosi kivoja käsitöitä on ollut ja ihania vauvajuttuja ja -uutisia monessa blogissa, kivaa! Toivottavasti nyt vähän mullakin touhut rauhottuu et pääsen useemmin kutimien ja naputtelun ääreen muutenkin kuin Facebookin merkeissä, on ollut tätä ikävä mutta aika ei vaan riitä kaikkeen. Messutkin on kohta mutta nekin jää kun oon töissä joka päivä tällä tietoa, harmi sinänsä mutta pakko priorisoida.

No joo, sellasta tällä kertaa, varmasti bloggailen nyt useemmin kun pääsin varsinkin tuon takin myötä neulomisen makuun, lataan sitten tänne sitä mukaa kun valmistuu tai jotain muuta asiaa on. Ikinä ei tiedä :)