Mulla ei ole mitään muuta asiaa kuin et sortusin tuossa kahteen kerään Woolia kun hain hiuksiin väripurkkia ( tumma suklaa :) ) kun alkaa vähän juuresta pilkottaa omat harmaat...sisko multa pongas viime kesänä harmaita hiuksia ja en yhtään yhtään yhtään ihmettele niiden olemassaoloa. Ne on vaan lisääntyneet.

Kivoja kommentointeja, minäpä vastailen tässä kaiken kansan kuullen..

Kolmasnainen (mulla alkaa soimaan päässä Kartat mua aina kun luen tuon nimimerkin), vai Ihana Elisa !!!! Jätän eriävän mielipiteen :D Yhden jos toisenkin.

Pilvi, no niin mäkin oon miettiny et eihän se niiden vika ole kekkä siellä puhelimessa vastailee...Vaatii luontoo kuunnella kaiken maailman valituksia. Minen kestäs. Samanlailla minoon syytön siihen et meil on töis Arlan motsaa, sehän on ihan hirveetä. Sehän on pitsassa kuin kumilevy. Ja meillehän kyökkiin se narina tulee asiakkailta vaikka ei me olla siel päätetty et se on Arlaa. Mutta voin uskoo että naurattaa, kyllä muakin naurattas. Nyt kyllä vähän itkettää mutta ...

Aiju, rationappi on Googlattu rationkuva, kopsin sen ja siitä tuli sit nappi. Saat ottaa sen jos haluat, tai ettiä oman ration. Mä oisin halunnu jonkin hauskemman mutta tollasen nyt ens hätään löysin.

Niksu, mulla pelitti Elisa Niementiellä koko ajan, mutta vanhemmas kämpäs ei ja täällä ei pääse ees kokeileen et toimiiko...Farssi. Niillä ei oo tyyppejä korjaamas, tai eivät sit välitä. No onneksi ei tarvi maksaa...

Pami, kyllä, mäkin katoin varmasti uudestaan jossain vaiheessa. Mulla on itellä Hankin Forrest Gump ja olen katellu sen kanssa tosi monta kertaa. Loistava elokuva.

Tiiti, no mä kans mietin et irtisanonko. Mutta jos ne ei saa kesäkuussa sitä toimii niin sitten läks. Kuukausi on musta jo vähän liiankin armollinen aika odotella, kun 6.6. oli luvattu.

Mulla on ollu kauheesti mielessä asioita mitä kertoa, nyt en muista yhtään mitään. Tyypillistä.

Lainasin kirjastosta lomapäivien (ke-to) ratoksi parit elokuvat : Tyttären talossa ja Yksinäinen matkailija. Kumpikaan ei sano mitään mutta katotaan nyt miten aukee.

Indiskassa on ale mutta mitään verhoja siellä :( Ostin sitten hyvin simppelin ja halvan kaulakorun, jopa kaksi euroa. Hain Kultajousesta Minjan kehyksen kaiverruksesta ja täti siellä sano et Minja on hieno nimi :) Mitäs muuta mä olen sitten tehnyt, en mitään, lukenu Okalintuja. Hirveen kauan kestää lukee sitä, mutta tosi hyvä se on koko ajan.

Tarttis saada sellanen paita missä lukis " Moon oikias, soot vääräs" koska näinhän se asia on :D

Huomenna lisää, moi.