Näkyy vaan punanen rasti. Yritän vielä laittaa niitä kuvia mutta kirjotellaan nyt ensin...

Eli Annin synttäripaketissa on nalle, samanlainen melkeen kuin tämä , vaatteet on vielä neulomatta / virkkaamatta. Tuli ihan jees mutta paksusäärinen. Mutta eikö nää tekeleet aina jotenkin muistuta tekijäänsä...Anyway, tehty on. On paketissa sitten muutakin, esim. se punasävyinen Hello Kitty -kassi jota en ole koskaan muistanut antaa. Ja sitten jotain muuta kanssa.

Nyt kun viimeinkin muistan niin Onnea lilla syster, 23 vee ! Eihän tämä ole kuin muutaman päivän myöhässä. Toisaalta lahjoin useita viikkoja etukäteen niin taidetaan olla sujut. Tästä päätöksestä ei voi valittaa :)

Kaikki tuntuu osallistuvan tähän pudotukseen, eli 10 % painosta ja lankavarastosta. Mietin kanssa, mutta koska mun Ufoilukin meni päin Brinkkalaa, ja oikeestaan mun pitäs pudottaa 20 % :D niin en nyt taida osallistua. Mutta näin omana varjopudotuksena ( ja toki olen hengessä mukana !) lupaan kadottaa kolme kiloa vuoden loppuun mennessä ja kaikki keskeneräseni kanssa. Siinä on aika paljon luvattu itseni tuntien. Mietin tuota jo eilen ja ajattelin että keitän sitä kaalisoppaa ja syön sitä taas. No keitän ja keitän, se muistu mieleen tänään kuuden aikaa illalla kun avasin säilykepurkkia että saan kalahampparin väliin ananasta...ei tämä nyt oikein kulje. Mutta nyt on vasta maanantai, niin onhan tässä viikkoa. Paitsi että keskiviikon ja torstain olen kotipuoles ja sen tietää mitä se tarkottaa... No, perjantaina sitten. Paitsi mä menen kyllä elokuviin ja sillon syön aina jotain herkkua. Mutta ei aleta nyt kuitenkaan ihan askeettisiksi...

Bussipysäkillä oli mainos tästä kampanjasta. Ja sitten blogeissa näkyy näitä nappeja. Ja montako kertaa mä olen nyt kuukauden sisään ollut baarissa, en kehtaa laskea...Mutta toisaalta olen ollut myös kokislinjalla joten ei se baarissakäynti ole sama asia kuin ryyppäys. Ja mulla on aina yhtä kivaa olin juonut tai en. Voisi tietysti miettiä miksi juoda ollenkaan kun näin on.

Täytyy tunnustaa, että joskus on tullut juotua kerralla todella reippaasti (siis mopo karannut käsistä), ei nyt sammumiseen asti mutta ei ole paljon puuttunutkaan. Ja sen saa omassa kallossaan tuta seuraavana aamuna, kun makoilee kylppärin lattialla ja kakoo Taco Housen eineksiä ja tekee kuolemaa. Kyllä niistä kerroista viisastuu kummasti, ja ei niitä kertoja onneksi kovin montaa ole kaikkiaan. Kävin tekemässä testin, ja sain Audit-pylvääseen seitsemän pistettä, eli haitat vähäisiä. Mielestäni nykyään juon ihan sopivasti, loppujen lopuksi aika vähän silloinkin kun baariin menen, ja se ei haittaa mitenkään mun elämääni. Eikä kenenkään muunkaan elämää. No, tietysti joskus on kankkunen, mutta ei nekään nyt mitään ylivoimasia ole olleet. Kun pysyy kohtuudessa niin eiköhän se riitä.

Mutta tosi on että kännissä oleva lapsi tai nuori ei ole häävi näky, jos ei kyllä aikuinenkaan, joten kannatan niitä ikärajoja jotka on, ja juuri sitä kohtuukäyttöä.

Kokeilin taas kuvahommaa, ei pelitä. Kello on niin paljon että mun on mentävä nukkumaan et jaksan aamulla nousta. Veikkaan että uni maittaa paremmin kuin viime yönä. Aamulla pitää muistaa ottaa takki mukaan, tänään paleli jo kummasti.

Joten huomenna uusin kujein ja kuvin jos Vuodatus suo, hyvää yötä!