Sain torstaina sen paidan valmiiksi. Muuten ihan hyvä paitsi hihoista tuli liian leveät. Menee kurttuun ja makkaralle...mun on purettava ne ja neulottava uudestaan. Kai sen arvaa että mun hermoilla ( töissä sanovat et mulla on lehmän hermot mutta nähtävästi mä en sitten tuo työpersoonaani kotiin asti ) niitä ei alettu heti purkamaan ja neulomaan, pitäähän mun harmitella sitä asiaa ensin jonkin aikaa. Mä olen harmitellut sitä pinkin Rustikan kanssa uuden SK:n ohjetta mukaillen

Edit. Ihan totta, Karuselliahan tämä lanka on vaikka olen Rustikasta koko ajan höpöttänyt, kiitos Sanni :D

Tää on kohta valmis!

Mulla on täällä myös valmis mutta pingottamaton Kevis ja valmis vihree mekko, tai no ne napit on ompelematta. Josko ens viikolla saisin kuvattua.

Kävin kylällä anteeksi kaupungilla. Kävin kattomassa kenkiä ja takkia. En löytänyt kumpaakaan. Tai löysin kivat kengät mutta hinta 129 ekee on hieman liikaa. Löysin myös kivat tossut mutta ne oli keltaset. Yksi takki jäi mietintään. Mutta mietin myös et kevyen takin vois ommella itte. Pitää kattoo Eurokankaasta ens viikolla et oisko oikeenväristä kangasta. Voisin vaikka fleecestä ommella kun tuota kokemusta ei niin ole niin ei sitten harmita jos tulee susi. Inspiraatio on jo valmiiksi.

Indiskasta ostin alesta pieniä pastellisävysiä lintuja ja laitan ne kattokruunuun jossa on tähän asti keikkunu Maijun lähettämiä enkeleitä. Anttilassa oli paljon kankaita edullisesti ja katoin oisko verhoiksi mitään...mutta sitten mietin et olkoon noi valkoset ainakin nyt kevään. Tosi kivoja retrohenkisiä siel kyllä oli. Ja blogikierroksella huomasin et joku muukin bloggari oli niitä kankaita katsellut ja shopannut :)

Kirjakaupoissa kiertelin kanssa. Cecelia Ahernilta on ilmestynyt uusi ja Mankellnin Kiinalainen vaikutti tosi jänskältä. Samoin yksi ompelukirjantapainen...Sen ompelukirjan taidan hakea ens viikolla itelle mutta nuo muut kirjat hankin kirjaston kautta, 26 euroa on aivan liikaa kirjasta jonka lukee kerran. Sillä samalla rahalla saa kolme käsityölehteä, hyvän aterian raflassa, kassillisen ruokaa tai nousuhumalan. Kaikki on suhteellista...mä olen nykyään eniten kallistunut noiden käsityölehtien suhteen. Kirjat on kyllä ihania ja kivoja omistaa, en minä sillä. Remeksen kirjat oon ostanut itelle mutta luen niitä moneen kertaan. Satukirjoja on metrin verran, keitto- ja käsityökirjoja toinen metri, pari metriä muuta opusta. Yhteen varastohyllyyn mahtuvat kaikki. Mutta joka kerta varsinkin Akateemisesta löytyy sisustuskirjoja tai teemakirjoja jotka haluaisin kantaa heti kotiin. Adlibriksestä onneksi saa samoja huomattavasti huokeammalla...

Kirjakaupasta mulle ei jäänyt käpälään kuin aakkosleimasimet.

Nyt mulla on siivous kesken ja kokoon pyykkejä huomista tupaa varten. Kissat on makoillut koko päivän paitsi Nekku joka on jatkuvasti seurankipee. Rupee jo naurattaan sen seurallisuus, ihan sama mitä teen niin siinä on käpälät ja pieni nenu osallistumassa jatkuvasti.

Ei mulla näköjään mitään erikoisempaa tälläkään kertaa ollut mutta ens kerralla sitten enemmän.

Mukavaa vkl !