En ole ehtinyt koneen ääreen. Nyt kun posti toi viimeisen SNY -paketin halusin kuitenkin naputella kiitoksen sanat Mariannelle, joka minua on paketoinut koko kevään. Viimeisessä paketissa oli neljä kerää ruskeaa merino-silkki Primaveraa, ruskeasävyisiä kauniita nappeja, mulle Daimia ja kissoille karvapallokarkkeja ja nykyajan harvinaisuus eli käsin kirjoitettu kirje. Lanka oli ihanaa ja pehmoista ja mietin siitä pientä kesäpaitaa itelle. Daimi odottaa illan elokuvaa ja kissojen napit...nooooh, ne on menneet jo parempiin suihin :D Napit haluan ommella johonkin rustiikkiin villatakkiin, ne olis niin sopivat. Kiitos Mariannelle lämpimästi tästäkin paketista! Ja koko keväästä tietenkin, kaikki paketit ovat ollaat oikein tykättyjä!

Olen nyt kaksi kertaa osallistunut SNY -kierrokseen ja molemmilla kerroilla on paketit olleet oikein mukavia. Itse postitin tänään oman viimeisen pakettini. Toivottavasti siitä tykätään, hieman kiireessä sitä viimeviikolla kokoilin ja päättelin. Ette kyllä ikinä usko mitä neuloin pakettiin mukaan! SUKAT. Minä!!!! :D Taitaa helle olla pehmentänyt pään :D

En tiedä mitä teit lauantaina mutta minä olin Ideaparkissa pukeutuneena vihreäksi karhuksi ja jaoin porkkanoita mukeloille. Se oli oikeesti työkaverin pesti mutta hälle tuli este ja mä lupauduin tilalle. Ihan hauskaa se kuitenkin oli, mukuloissa löyty pari melkosta tarinaniskijää. valokuviakin nappailivat. Ihan hauska kokemus. Palkkaa en ottanut vaan valitsin lahjakortin. Aika paljon saa syödä Linkosuon Veronanleipää nyt :D voisin mennä toistekin.

Löysin Ideaparkista hyvät kesäkengät, bravo. Bravo sillekin et ne kassalla makso kolmanneksen siitä mitä luulin, siellä olikin ale. Sopii sekä hameen että housujen kanssa.

Töistä on tiedossa virkistysreissu kylpylään ja työkaverin veneily-paljureissukin on tiedossa, ihan mukavaa. En ole mitään aikoihin tehnytkään noin sosiaalisesti.

Kissat voi paksusti ja hyvin, kuuma tietysti on meillä kaikilla. Yöllä herätään neljältä koko komppania  jo uuteen päivään kun on niin valosaa. Olen nyt katellu dvd:ltä elokuvan ennen töihinlähtöä aamutuimaan :)

Nyt kutsuu leipomispuuhat ja kämpän siivous.

Mukavaa aurinkoista viikkoa!