että saako noita kuvia kansio kerrallaan pois Vuodatuksesta, vai pitääkö poistaa kuva kerrallaan?  Menee ikä ja terveys. Mulla on niin täynnä se että mietin jos kuvatkin latautus nopeemmin jos poistais sieltä tarpeettomia. Sain galleriaan ehkä kolmanneksen kuvista, yli 50 on vielä laittamatta, mutta en viitti nyt enää tänään kun menee niin hitaasti.

Hahaa, ajoitin oikein tän aikasen heräämisen, meen huomenna kahdeksaan töihin ja oon puol neljään. Hyöty tämmösestä on minimaalinen mutta onhan se vaihtelua. Ihmetyttää vaan miksi mun keikat on aina jossain Hervannassa tai siellä päin. Tai vastaavasti Lielahdessa. Ois tässä kävelymatkanpäässä, mutta ei koskaan.

Vai tiistaina tullut Novita...noo, mä asun ilmeisesti katvealueella :) tai jostain syystä mulla on aina huono tuuri lehtien suhteen. Paitsi mulla on kyllä aina huono tuuri, jos jokin meinaa mennä vikaan niin varmasti menee. Mutta siihenkin tottuu, kehittää vaan itselleen pessimistisen ja negatiivisen luonteen niin ei tule pettymyksiä turhista toiveista. En tiedä mitä Dr Phil tästä sanoisi.

Loppuilta menee neuloessa

 1200178.jpg