olen herännyt tänä aamuna kasilta siivoamaan. Ja siivosin 12.40 asti. Ei se ollut normaali viikkosiivous, vaihdoin järjestystä, siksi aikaa meni niin hemmetisti. Mutta lopussa kiitos seisoo, posti oli tuonu ihka uuden Marie Claire Ideesin ja Patternworksin kuvaston :) Marieta ehdin vaan selaan, mutta ihania kesäisiä näpertelyjä oli tarjolla, nam !

Virkkasin eilen kaksi palaa Vogueen ja tyynyyn tein ne loput palaset ja virkkasin muutamia kerroksia ympäri. Siitä tulee värikkäin virkkaus mitä olen aikaan saanut ikuna, tykkään. Kuvaa jo ensi viikolla, tod.näk. :)

Kirjaston uutuushyllystä tämä opus haki katsekontaktia ja sen se myös sai. Ja lainasin sen ilman muuta, sen kansikin on niin ihana. Seesteinen :) Niinku miekii...so not :)

Tekee mieli jäätelöö, sitä missä on piparia molemmin puolin, Puffettiko se nyt on...Kisunruokaa on kuitenkin haettava niin kai sitä nyt jätskin viikossa saa syödä,kyllä.

Ja sitten jatkamme tätä  "viimeisimpiä ostoksia"-kuvasarjaa, eli tässä on ne kirpparilta ostetut tapettikuviot .Petteri Kaniini -sarja on aivan ihana musta, noita voi käyttää vauvakorteiksi tai johonkin. Tai pieneen lipastoon lastenhuoneeseen, sitten joskus. Jossain englantilaisessa sisustuslehdessä oli aivan ihana lastenhuone, juuri Petteri Kaniini-aiheinen. Seinässä luki sadun alku boordina, se kiersi koko huoneen. Fontti ei ollut tämä mutta...

Once upon a time there were four little Rabbits, and their names were
Flopsy, Mopsy, Cotton-tail, and Peter.

81948.jpg

Ja sitten seinään oli maalattu niitä hahmoja, ja sängyn päätytolpissa oli puput ja tekstiilit oli stemmattu samoihin sävyihin...Oi, se oli ihana huone.Ei sellanen yli-imelä kuitenkaan... Mun on lainattava se lehti Janelta joskus uudestaan..

81952.jpg

Ja siinä niitä kastelukannuja, alimmainen on eniten mun makuun...Näitä voi käyttää mihin vaan kans. Kasilla nikkaroimaani puukaappia olen jo katellu sillä silmällä et maalia pintaan ja ovenpeiliin parit kannut :)

81964.jpg

Mun serkkukultani Ruåtsissa, Nina, on aivan mahdoton fashionita. Kun Infossa tuli tällänen vastaan niin olihan se otettava messiin ja postitettava Ruotsiin.Sellanen roikotinhan tuo.

Mitäs muuta mä olen ostellu...No nää lehdet sillon. En ole ikuna nähny noin hienoa kantta kuin tää Knit Simple, se on niin onnistunut et aaltoliike sille. Melkein voisin kehyksiin laittaa. En ole tehnyt tuosta lehdestä vielä mitään, enkä tuosta jälkimmäisestäkään...

81941.jpg

81943.jpg

Joo ei mulla muuta kuvallista materiaalia sitten shoppailuista ollukaan...

Mun pitäs laittaa lisää noita koirakuvia tuonne, mutta olen ihan sekaisin et mitä siellä on jo valmiiksi. Kuvat on niin samanlaisia melkeen, kun nää kuvattavatkin oli melko identtisiä... Mun on keskityttävä oikein huolella. Muutenkin mun pitäis laittaa noihin gallerioihin kaikenlaista lisää, taidankin aloittaa niistä.

Eniveis, mukavaa "keksiviikkoa" :)

I woke up today at eight to clean, ended 12.40. I moved my furnitures around and around. But now it is ready. Post arrived with new Marie Claire Idees and Patternworks, fun !

I have been crocheting Vogue and pillow-case. Photos about them during next week.

I find lovely book about homes from library and of course I took it. I feel like eating ice cream,Puffetti.I think I pick up one on my way to home, I have to buy catfood, so...:) Can't help it.

In the picture are my shoppings, wallstickers from fleemarket and funny "room sing"  to Nina. I love Peter Rabbit, and I still dream about beautiful room that I saw in Jane's magazine ages ago. It was kid's room, and got Peter Rabbit-paintings on the wall and beginning of the story painted as a border.Lovely!

Magazines...hmm, I love the pink cover, but have not done anything from them yet. But soon, soon...

I have to add pictures to my galleries, but I am so mixed with all puppy-pictures, that I have to concentrate.

Happy Wednesday!