Pikkujouluaika alkoi taksikuskin mukaan viime perjantaina. Glögitkin saapui kauppoihin muutama viikko sitten.

Mun viikonloppu alkoi kanssa glögillä, mutta glögisillillä, ja saaristolaisleivällä. Loppuilta onkin mennyt vettä juodessa, mutta oli se hyvää, todella hyvää. Kylmäsavulohitartar säästyi huomiseen herkutteluun, ja kotiutan vaaleaa glögiä myös huomiselle, jos en lähde kotipuoleen. Mieli kyllä tekis, toisaalta huvittas mököttää omassa kämpässä kutimien kanssa. Jää nähtäväksi.

Veera tuolla kommentoi että jännityksellä odottelee joulukalenteria... Minäkin jännitän! Sitä kalenteria ei meinaan ole ja luultavasti ei tulekaan jos pysyn ensi viikonkin kiireisenä... Tai oikeastaan, jos väsyn töissä niin en saa kyllä aikaiseksi. Mulla ei ole mitään ideaa mistä kehitellä. Mietin kyllä tuossa kesällä jos kehittelisin jonkin neulottavan jutun taas mutta en ole keksinyt mitään sellaista mikä pysyis arvoituksena loppuun asti. Kahtakymmentäneljää pikkujuttua en jaksa keksiä millään, mutta ehkä yhden ison...jää nähtäväksi. Jos inspiraatio tulee, se tulee.

 Bambileimasin !!!! Kiitos vinkistä ja linkistä Pipaiita, ihan mahtavaa !!! Mä löysin tämmösen bambin October Afternoonilta

1258752181_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä on aika kivoja nuo kaikki leimasimet, tuossa Heinikan myymässä ne kukat on aika plääh, mutta tilaan sen silti koska bambit taas siinä on kivat. Ehkä ne kukatkin on livenä jees. Kiitos tuhannesti avusta, blogistania on ihan paras paikka. Ainakin välillä ;)

Mä olen siivonnut-siivonnut kämpän ja huomenna on paras osuus eli huonekalujen siirtely. Odotan kuin kuuta nousevaa sitä alkoviin mahtuvaa sänkyä, sen jälkeen meinaan siirtelymahdollisuudet nelinkertaistuu. Ja sitä pientä sohvaa ja vitriinikaappia astioille ja ja ja...Ikea saa musta kanta-asiakkaan.

Yhden vaatekaupan näyteikkunassa taustakuvana on musta-valkonen kuva tai siis juliste Eiffelin tornista. Haluan samanlaisen. Melkein menin nurkuamaan sitä itselleni :) mutta vain melkein. Mulla on Eiffelistä yökuva mutta se on värillinen ja aika pieni. Nettikaupoista kyllä löytyy mutta...

Mua kiukuttaa suunnattomasti tän kämpän seinät. Ne on betonia tai jotain kiveä, siihen pitää ruuvata kaikki kiinni ja laittaa se sellanen muovituppelo. Hirvee projekti :( Jos ois sellanen seinä mihin vois vaan naputtaa kiinni niin mulla ois paljon enemmän juttuja seinillä. Tykkään sellasista et on paljon pieniä kuvia suurena ryhmänä. Mä saisin sukulaismukeloista ja -yllättäen- kissoista sellaset jutut helposti. Ikeasta hamstrattuja raamejakin löytyis. Mutta ei tähän kämppään. Nyt mulla on vaan enkelinsiivet ja Beatrix Potterin satukiiltokuva raameissa seinällä. Ja yksi lintutaulu.

Kaikesta nurimisesta huolimatta olo on kepeä, edessä kolme vapaata ja saa tehdä mitä ittee huvittaa. Vielä kun saatas kerros lunta maahan ois täydellistä. Mutta menee se ilmankin.

Mukavaa viikonloppua!

1258754719_img-d41d8cd98f00b204e9800998e