Tää postaus on yhtä tyhjän kanssa mutta menköön tämän (-kin) kerran. Oikean käden temppuilu oli vasta alkua, lauantaiaamuna oli niska ja selkä jumissa, hartiat. Pää ei kääntynyt mihkään suuntaan. Nyt kääntyy väkisin, kun Buranan voimalla pusertaa. Ei ole paljon neulottu ei. Kun on tämmönen puolikuntonen niin alkaa arvostaan niitä päiviä kun kroppa toimi niinkuin pitikin, those were the days.

Kamala särky ja jumitus ei kuitenkaan estänyt mua menemästä lankakauppaan ostaan lankaa yhtä neuletta varten. Mulla oli pari kerää ja piti pipo mutta sitten kun näin sitä kaupassa lisää niin mietin jos tekisin sen takin. Kattoo nyt. Lauantaina kävin myös suoraryhtisenä syömässä, ilmanen ruoka kelpaa aina.

Sunnuntaina olin Tupperware-kutsuilla (kiitos emännälle tarjoiluista, kakku oli kyllä heavenly !) ja olin enemmän kiinnostunut talon koirista kuin muovikipoista...pää ei vaan kääntynyt portaissa lymyäviin koiriin päin. Piti sitten tilata jotain kippoja, oikeestaan kyllä ihan tarpeellisia. Siellä oli arvonta ja voitin hauskan kannuavaimenperän. Oli muutenkin tosi kivaa ja Kiia oli tosi ihana, neuloin sille sellasen karhupipon...pitää kysäistä Veeralta jos saan laittaa kuvan tänne.

Olin voittanut Susan neuleet -blogin arvonnassa, jei! Oli ihana yllätys. No, oli mulla aika hyvä lahjakin mielessä Susalle :)

Facebook mutinani tuotti kaksi uutta ystävää! Kiitos Monna ja Marjut! Killitkin sai uusia ystäviä....:) En oikein osannu ajatella tuosta Nasukirjasta aluksi mitään mutta nyt mä olen saanut sen kautta poikapuolisia mesekavereita ja ne on enemmän kuin welcome ja paljon muutakin hauskaa. Mun sosiaalinen kanssakäyminen tapahtuu näköjään tässä kämpän nurkassa. Mutta hauskaa on, hilarious suorastaan. Se on kun ei ymmärrä kunnolla enkkua tai sit toinen ei tiedä Suomesta mitään, niin tulee epäkäsityksiä ja ihmettelyä. Vasta selitin Jeremylle ummet ja lammet Lapista ja sitten sieltä tosissaan ihmeteltiin että mikä, strippiklubiko? Whaat????  Lapland ! Nothing to do with lapdance.  On siitä mesetyksestä oikeesti hyötyä, sanavarasto karttuu koko ajan, nyt tiedän että voi olla scrumptious drinks...eikä vain delicious. Ja muutakin.

Töissä on edelleen jees. En tiiä mitä tän viikon jälkeen sitten, kaippa sitä jotain.

Meen torstaina salille. Luit oikein. Nurisin tästä selkä-hartia -niskasta ja yksi kaveri lupasi neuvoa ja olla seurana jos torstaina on lihakset kunnossa (mikkä lihakset ?). Muista ottaa lenkkarit ja verkkarit mukaan. Mikkä niin, mulla ei ole lenkkareita tällä hetkellä at all...

Olen lukenut blogeja, kommentoinut ehkä joka kymmenenteen, ei oo reiluu. Parempi meininki luvassa lähiaikoina. Postipaketit on hiukan vaiheessa, kun en voi pahemmin liikuttaa hartoitani. Yritän perjantaina postittaa, viimeistään maanantaina, katon nyt kuinka saan aikaiseksi. Koko ajan vaan tulee lisää niitä juttuja mitä haluan postittaa...

Lankahamsterikutsu oli tullu, taisin olla vitosryhmässä. Meinaan yhdistää sen tuohon Project Spectrumiin ja pitäs lankoja sen mukaan lajitella ja sitten vaan neuloa koko helmikuu.

Tämän päivän blogikierros. Kommentoin yhteen ja en osannut sinnekään mitään järkevää kirjottaa, en, vaikka omista suru-uutisista on niin vähän aikaa. Jos voisin, niin halaisin. Nyt vain ajatuksen voimalla.

En lupaa tässä nyt mitään blokkausta tai kuvia kun näyttää että nää lupaukset ei pidä. Mutta kun käsi pelaa kunnolla ja kondis on kohdallaan niin sitten. Siihen asti, pärjäillään.