palata kirjoittelemaan tänne ja jättää teidän poloiset kommenttilaatikot rauhaan. Jätin jo niin pitkiä ja erikoisia lauseita että ei tosikaan, itteenikin nauratti kun katoin että mitä tulikaan kirjoitettua. Mirri esimerkiksi joutui kärsimään seuraavanlaisesta monsterista : Mä tahtosin valkosen unensiepparin, oon katellu niitä nettisivuilta, mutta en ole saanut aikaseksi askarrella, mutta nyt mä ehkä sain hiukan vauhtia, eli huomenna Sinooperiin ostaan valkosia sulkia :) Kuulen tänne asti kuinka äikkämaikka kääntyy haudassaan ja huokaisee syvään.

Mutta sitten asiaan!

Jos olisin amerikkalainen jossain Awards -tilaisuudessa (...niin toivottavasti ainakin puhuisin lyhyemmin kuin Sarah Jessica Parker aikoinaan voittaessaan pystin :D), niin voisin sanoa että  I love you guys, you are awesome ! Kiitos tuhannesti !!!  Tarja Villasukka SatuH KaraMelli Paula Pilvi Eva Amma Möhköfantti Villapallo Mirri Sanni Sini !!!

Olen totisesti ylpeä näistä kolmestatoista pystistä ! Eikun neljästätoista, lämmin kiitos Iralle!

"Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times." 

"Palkinnon voi jakaa eteenpäin 10 henkilölle, joiden blogit tuovat hyvää mieltä ja inspiraatiota ja tekevät elon Blogistaniassa onnelliseksi. Ilmoita palkinnosta heille kommentilla, jotta he voivat jakaa sitä eteenpäin. Varaudu siihen, että voit saada palkinnon useita kertoja."

Oli kivaa saada pystejä, ja erityisen kivaa oli se, että ne tuli sellasista blogeista, missä itte tapaan useasti nuohota :) joten mä lahjon tällä pystillä kaikki yllämainitut ja lisäksi vielä Toivon anteeksi Minnan , Nuttulan ja Marjutin. Siinä tuli kyllä enemmän kuin 10, mutta en mää välitä. Ja valintahan oli siis ihan perstuntumalla tehty, tässä voisi olla mikä blogi vaan mun suosikkilistaltani valittuna.

               1210766.jpg

Täältä tää ilmeisesti lähti.

Vaikka sitä välillä ajattelee että ittelleen tätä blogia kirjottaa niin aika hiljasta olis jos kukaan ei koskaan kommentois. Kyllä ne vaan melko kantava voimavara on blogin pidossa ja miksei elämänmenossa muutenkin, kun saa mielipiteitä, kannustusta ja neuvoja lootan kautta sympatiasta, empatiasta ja osanotoista puhumattakaan. 

Olen itte yrittänyt kommentoida kovasti, niin aiheesta kuin aiheen vierestä. Joskus tarinaa tulee hirveesti, joskus voin kirjoittaa vain yhden sanan tai hymiön. Joskus käytän tekosyytä etten ehdi...joskus syy on todellinen, esim. Sannin blogi ei huoli mun kommentteja aina. Joskus selaan kaikki suosikkini läpi ja kommentoin jokaiseen ihan järjestelmällisesti. 

Sitten vielä nää blogittomat kommentoijat. Ja mä en puhu nyt anonyymeistä, vaan mä puhun Kolmannestanaisesta, joka täällä käy kylässä pajattamassa aina välillä :) Tää on sun palkintos, ole hyvä! :D

Jos sää (joka luet tätä) käyt täällä, mutta mä en koskaan käy teillä, niin kutsu mut kylään ! Lupaan tuoda pullaa tullessani :)

Niin, kauheesti asiaa mutta aihe oli myös aika tärkeä näin omin silmin katsottuna.

Seuraava asia pöydälle, olen ilmottautunut SNY08 kinkereihin mukaan

      1210804.jpg

Ihana nappula, melkeen yhtä ihana kuin Lankahamstereilla <3 Ja kyllä mä jo nyt hiukan säälin kuka mut parikseen saa, mä en oikein osannut kirjottaa mitään niihin kysymyskohtiin, vähän sellasta no en oikeen osaa sanoa, kaikki käy...-tyylistä vastausta. So sorry!

Sitten Kaverille kaulahuivi

    1210770.jpg

Sain tänään sähköpostiini vaihtoparini tiedot. Siinä ei lukenut mitään blogiosoitetta, mutta nimi ja osoite vaikutti niin tutuilta että olenko mahdollisesti lähettänyt jotain palkintoa aiemmin? En osaa yhtään yhdistää nimeä mihinkään. Mutta hei vaihtokaverini, jos tätä satut lukemaan, niin laita mulle blogisi jos sellanen on ja haluat niin tulisin vähän sissimään... :D Lupaan että en kikkaile mitään sinistä!

Ensi viikolla pitäs saada postiin myös Reseptiswappi ja on muutakin postitettavaa kun vaan sais aikaiseksi. 

Neulonta-asiaa.

Novitaa ei ole näkynyt, ei kaupoissakaan. Mitä pirun katvealuetta tää Manse oikein on??? Mutta VK tuli, ja siinä oli jotain awesomee...en muista mitä. Ostin myös Simply Knittingin kun siinä oli postikortteja kylkiäisenä. Itte lehti oli aika plaah. Lankaa en ole ostanut, mutta meinaan ostaa tuohon kaulahuiviin lankaa ja sitten SNY-paketteihin varmaan tulee jotain hankittua. Mutta ittelle ei.

Kinkku-tädin vihree huivi on valmis! Siitä tuli ihan jees. Olen myös neulonut Elfinin resorin, ja aloittanut pyöreän huivin  (no se oli se VK:n awesome, nyt muistan) tosin säädin itse ohjeen kun tuli sellanen ajatus. Nyt vaan pitäs keksiä se reuna...että miten sen tekis. Mietin pitäiskö se neuloa niinku erillisenä ja sitten joka kerroksella yhdistää tuohon reunaan, vai oisko joku reunapitsi minkä neulois tuohon suoraan...kai se kävis jos silmukkaluku täsmäis. Vai virkkaisko? Ei voi tietää. Itse huivi on hyvin simppeli, reunus vois olla hörselö. Olen myös askarrellut Tildapurkkeja, ja sitten Dream Catcherin, joka on aika...nooooh, katotaan huomenna näitä roippeita ihan kuvien kera, nyt on liian pimeetä kuvata yhtään mitään.

Tän viikon - ainakin - olen töissä, on kivaa, sain omenamehua ja dallaspullaa päiväkahvilla :) Karkkilakko menee hyvin, syön purkkaa ja jotain sokeritonta lakua, joka on aika hyvää. Mietin jos Vappuun kestäsin. Olen myös tipaton Vappuun asti, kävin perjantaina Henkassa ja ... lauantai ei ollu kauheen kiva päivä. Siperia opettaa, nyt valkastaan sitten huolella. Ehtiihän tuota. 

Mutta tähän loppuun voisin kertoa jutun minkä eräs mies kertoi mulle perjantaina baarissa, mää nauroin tälle vedet silmissä. Eli tää mies oli eronnut keväällä, ja hänellä on kaksi ala-asteikästä tyttöä. Tietysti tämmöset eroasiat ei ole helppoja, ja koko perhe oli ollut aika prässissä. Nyt uutena vuotena nää tytöt oli ollu isällään, ja tää isä oli sitten kysynyt että mitä te toivotte että ensi vuonna tapahtus. Ja mietti siis mielessään että vastaukset olis tyyliin "muuttasit takasin kotiin" jne. Nuorempi tytöistä vastas heti kirkkain silmin

" Että Ilves voittaisi SM-liigan ! "

First things first ! Huomiseen! :)