Ne kuvat on siirrettävä yksi kerrallaan. Mietin jos pikkuhiljaa niitä rupeis sitten napsuttelemaan pois sieltä ja vääntäis noi galleriat vasta sitten kun kuvat latautus nopeemmin. Muuten menee herne nenään.

Töissä oli mukavaa, menen maanantaina kanssa.

Ja nyt mun pitäs kirjottaa jotain muuta tähän, mutta pää on ihan tyhjä. Mulla on vähän sellanen olo että mulla ei ole mitään kirjotettavaa ja ei huvita, omituista. Mulla on yleensä aina jotain, jos ei muuta niin puuta heinää. Omituista. Mua ei kauheesti innosta selvittää edes raitapaidan tilannetta tai sitä että ostin tänään ne tarpeelliset pyöröt. OMITUISTA.

Taidan suosiolla pitää bloggaustaukoa ja palata sorvin ääreen kun oikeesti huvittaa kirjottaa. Se voi olla jo huomenna, se voi olla viikon tai kahden päästä, en tiedä.

Strange. Rupeekohan mun kohta tekeen mieli makkaraa?

Hei siihen asti.