Muistatteko jotain tuollaista koulun jumppatunnilta? Yäk. Mutta mää olen venynyt, roikkunut, taipunut...enää niska hiukan kipee, kiitos vain toivotuksista. Ei ollu helppoa. Salihomman siirsin tulevalle viikolle koska en tuntenut että oisin ollu ihan ok.

Mitä muuten kuuluu niin kaksi viikkoa työt vielä jatkuu, tosi hyvä. Toivottavasti jatkuis vielä senkin jälkeen jossakin, kun on nyt rytmiin päässy.

Mulla on kauheesti asioita jonossa, muistilappuja ja muistilappujen muistilappuja. Ihan kotona tehtävistä hommista, neulottavista hommista, postitettavista hommista, mitä kellekin millonkin. Pitäs juosta asioilla, naputella koneella vaikka mitä, leipoa, täyttää jääkaappia...ja mä istusin vain mesessä 24/7. Voi mua. 

Tässä on Kaverille kaulaliina -vaihdossa saamani huivi

 1263380.jpg

Nekku on kauheen ihastunut siihen. Ja sopiihan tuo hyvin Nekun turkin sävyyn ;)

Mun piti lähettää tää seuraava huivi, ohje melkeen samasta Modasta kuin tein sen Elfinpaidan, mutta neuloin oikeen ja nurjan puolen omikseen, en siis kääntänyt reunan jälkeen. Mutta en siis lähetäkään, kun tykkäänkin tästä itte. Tähän on sellanen ruusu, mikä on hakaneulassa kiinni, niin kiinnittimenä.

 1263385.jpg

Pituus 120 cm, ja lankaa meni se mikä ohjeessa mainittiin, eli kaksi kerää. Langanpäät on vielä päättelemättä. Ei näytä kuvassa juuri miltään kun ei reunapitsi erotu mutta ihan jees on.

Eli mun Kaverille kaulahuivi on vielä puikoilla, mutta onhan ystävänpäiväänkin vielä aikaa.

Hamsterointinappi on ihana, aivan kuin viimevuonnakin

                            1263502.jpg

Olen vitosryhmässä ja hamsteroinnin merkeissä mulla on tekeillä tämä nuttu

 1263396.jpg

En kyllä edes tiedä olenko kauheesti tuon värin ystävä mutta jotenkin tykkään tuosta

Ja toinen hamstrointi ja samalla myös P.S. :n eka työ on huivi työkaverille. Eihän tämä nyt varsinaisesti tulta ole mutta sopii väriskaalaan oranssi, punainen, vaaleanpunainen, mikä roosa-viininpunasotku nyt onkaan...

 1263395.jpg

Tuon hommelin merkissä lajittelin vähän lankoja ja samalla laitoin keskeneräset yhteen laatikkoon, ja taidan olla hiukan kipeä mutta mua alkoi kiinnostaan tehdä ne valmiiksi :D Mutta tää kuukausi saa nyt mennä noiden uusien projektien kanssa, jotka myös saatetaan loppuun helmikuun loppuun mennessä. Ihan hyvältä näyttää, tavoitteena on sellanen kilon verran tikuttaa yhteensä. Tuo nuttu, huivi, ja Kaverin kaulahuivi menee siihen hamsterointiin kanssa koska alotin sen perjantaina asiaa punnittuani toisenkin kerran. Sitten meinaan tehdä jotain jämälangoista, kun keksis vaan että mitä, ehkä Nekulle peiton kun siinä ei kauheesti tartte värien sopivuutta ja lankojen paksuuttaa miettiä. Ja sitten yhden paidan niistä Rose -keristä, mitä jemmasin messuilta. Mutta katsoo nyt.

Unensieppaaja

 1263398.jpg

Sinooperista tuollanen valkonen metallikehä, verkko pingotettu omalla puuvillalangalla, sitten puuhelmiä ja sulkia. Ohje löytyy netistä kun googlaa dreamcatcheriä...ja sitä elokuvaa ei sitten kannata katella, se on aivan huono.  Mun pitää laittaa tuohon vielä siima ripustuslangaksi ja sitten jotenkin kikkailtava silmukkaruuvi kattoon sängyn yläpuolelle, niin saan sen paikoilleen.

Ja huomenna väsätään sitten tiipii...:)

Vaikka en salille päässykään, niin perjantaiaamuna vyö meni yhtä reikää kireämmälle ihan itsestään. Omituista. Vaaka näyttää vähemmän. Tosin, mun karkkilakko on pitänyt lukuunottamatta kotona syötyjä toisten karkkeja , sorry vaan :) ja toisekseeen, syön töissä kauheesti salaattia ja näkkäriä ja juon kahvia. Kahvista vielä, niin musta se on aina ollu enemmän tai vähemmän pahaa, mutta nyt kun sitä on taas enemmän juonu niin maistaa millon kahvi on hyvää, ja millon pahaa, millon seisonutta. Kotona oon kuitenkin edelleen t-linjalla. Tilasin Anttilasta uudet lenkkarit ja verkkarit tuota salihommaa varten ja kehtaa sit käydä kävelemässäkin.

Ilmoista ( ilmoista, tähänkö sitä jo on tultu! :) ) sen verran että ei voi kuin ihmetellä. Perjantaina tuli lunta paljon ja koko ajan, lauantaina kun vein Lottoa huoltikselle, sato vettä. Tänään paisto aurinko ihanasti kämppään. Niin ihanasti, että kaivoin sen punasen valkopilkullisen kesämekkoni ja olen nököttänyt siinä koko päivän, ilman sukkia, eikä palele. Ulos asti en ole päässyt (enkä tietysti mekossa menisikään), kotona on niin paljon tekemistä, pyykkiä ja tiskiä, kumpaankaan en ole viikolla taipunut. Mutta silti, ihanaa, kevät tulee. Ja pääsiäinen, ja sitten kesä. Mulla on kivoja suunnitelmia ja mun pitää nyt yrittää säästää ihan hirveesti ainakin mun oman mittapuuni mukaan.

Nyt laitan noita nappeja tuonne sivuun ja sitten meen blogikierrokselle.

Kuullaan taas.