No Novita ! Ja käsi ojossa. EI OLE TOTTA ! Novita ! Voiko se olla?

          1225771.jpg

Sponsored by Saunalahti.

Juu, mäkin tykkään siitä pitsireunasta, ja kokeilin sitä tänään Kotiväkilangasta ihan vähän, niinku malliksi. Jos johonkin kesäreleen reunaan. Ois se verhon reunassakin kiva. Täällä Kalevassa asuu aika paljon vanhempaa porukkaa ja niillä on rullaverhoja ja niiden reunassa pitsi, sopis kyllä sellaseenkin. Huivin ohje on siis Garnstudion sivuilla, jos joku kaipailee.

Sorruin sitten lankaan, vaikka ei mun pitänyt. Ostin kaksi kerää Huopasta ja tein tumput, kutistu vähän liikaakin

          1225773.jpg 1225777.jpg

Tais olla viimeset Huopaset mikkä ostin, en tykkää kun huopuu ihan riisipuuroksi tuo pinta :( Kirjoin niihin pienet lumihiutaleet ja annoin Iidalle

          1225779.jpg

Riitta kokeili perjantaina mun huiveja ja muita ja tykkäs sitten ponchonrepaleesta jossa oli langat päättelemättä. Oon virkannu sen vuonna miekka ja kivi, ehkä 4-5 vuotta sitten. Riitta halus siihen kukkia kans.

          1225800.jpg

Harvinainen kuva täällä mun blogissa, esiteltävä vaate on oikeesti jonkun päällä :D No anywy, hyvä että tuo kelpas jollekin, mulla on ponchoja jo ilman tuotakin, tuskin ois tullu paljon pidettyä.

Sain Riittalta vihreen kaitaliinan, yöpaidan ja suklaata. Kiitos !  Kun oltiin kaupoilla, ostin hopeisen neulosmekon/tunikan. Se oli kiva farkkujen kanssa. Jos saan 10 kiloa pois niin voin pitää ihan mekkonakin.

Tänään selattiin äiten kanssa nettiä ja tulostettiin muutamat ohjeet just in case, ikinä tienny millon keskeneräset ja lehtien neuleohjeet loppuu loppuu. Vein äidille uutta raitasta Seiska Veikkaa, ja näky tänään jo puikoilla olevan. Mä väänsin ympyrähuivia etiäpäin, kyllä se siitä.

Pääsin takas Tampereelle veljen kyydissä. Se soitti sitten cd:tä autossa ja yhden biisin kohdalla kiekasin et täähän on virsi! Me laulettiin tätä riparilla. Ja niinhän se on, tai en mä tiiä ett onko varsinaisesti virsi mutta uskonnollinen kipale kuitenkin. No, oli Prismassakin Samuli Edelmanin virsi-cd ykkösenä listalla. Isoskoulutuksessa käytiin kerran Kurussa kuuntelemassa gospel-rokkia, sellasta bändiä kuin The Road. Muistaakseni mentiin kattoon sitä myös Lempäälään jossain vaiheessa. Se oli aika hyvä, muistan että niillä oli kolme tosi hyvää biisiä. Ne ei ollu mitään kauhean uskonnollisia sinänsä sanotuksiltaan, mutta muistan että Minnan kanssa hoilattiin niitä mennen tullen ja palatessa. Näin jälkeenpäin se oli hieman erikoista, että gospel-rokki kiinnosti siinä iässä, vaikka yleensä ei kiinnostanut muu kuin pussikalja. Mutta se oli kuitenkin rokkia :) 

Sisko jelppi mua swappikorttien kanssa ja saan ne varmaan ajallaan postiin. Mun Kaverille kaulahuivi -parini on Ämmi . Mitäs muuta...nooh, askarteluja voisin kuvailla huomenna jos oon päivänvalossa kotona. Mutta en kyllä taida olla. Oon ens viikon töissä ja huomenna meen Prismaan lankalooraa pöllyyttään äidille. Ja ehkä hiukan mullekin :D Mutta katon nyt et miten, jotain purkkeja täällä on ja ansa painajaisille. Siitä tuli kai ihan ok, kyllä se häpeää alkuperäisten rinnalla mutta eipä sen tekijäkään ollu mikään cherokee. Korkeintaan mohikaani. Se viimeinen :)

Iloista alkavaa viikkoa! Se joka taikoi pikkusen lunta niin onnistui, ainakin Visuvedellä näkyi kynnöspellossa jotain valkoista, eikä se ollut lokinkakkaa :D