Miten IHMEESSÄ mä saan tähän perkuleen blogiin pilkullisen taustan ? Molen yrittänyt laittaa koodia ja linkkiä ja mitä vaan mutta ei. Jonkun sivupohjanikkarin sivulla oli hyvät ohjeet mut silti mä en saa tätä fungeeraamaan, mua rupee ketuttaan. Otan kohta tussin ja pilkutan näytön.

Nekun varpaidenpureskelu ei mee enää lapsellisuuden ja leikkisyyden nimeen, koska hampaat on kasvaneet. Kukkasumutuspullo on toiminut. Riittää että näytän sitä niin homma loppuu justiinsa. Mutta toisaalta hän teki sitten kakan mikron viereen ihan tuosta vaan. Olemme tasoissa.

Kissanappien kiinnostuksen vuoksi kuva pussin sisällöstä

 980432.jpg

Oli myös koiria ja nalleja, ja kymmeniä muita, 2.90 pussi. Näiden nappien nimi on Alley cat, kujakissa. Hopeasydämien nimi on  Hearts assorted - silver, kuinka yllättävää.

Voin kirjoittaa vapaasti Syksyn Sävyt vaihtopaketistani, koska vain vaihdon järjestäjä tietää kelle olen sitä tekemässä. Yksi osa pakettia on tumput, teen ne Isoveljestä koska sillä on just sellasta väriä kuin halusin. No, ohjeen otin vyötteestä ja toinen on nyt neulottu. Naisen koko mutta aika kapeet tuli jotenkin. Ja mulla on mielestäni ihan normikäsi. Ohjeen mukaan tein, ja mulla on mielestäni aika löysäkin tuo käsiala. Voikohan niitä jotenkin venyttää, miten? Mä en viittis purkaa kun muuten on hyvä ja en kyllä tiiä minkä kokonen käsi saajalla on. Miksen mää tehny jotain missä koolla ei ole väliä, esim. huivia... Mutta mulla on mielessä se tumppukoristelu ja mä haluan tehdä ne tumput. Kastelenko ne ja palkkaan tänne jonkun isokätisen venyttään ne ? Mietin jos laitan tumput käteeni ja päälle nuo tumput sit märkänä, sithän ne venyis hiukan.

Minen tiiä, minuu ketuttaa ja lähden Taco Houseen kaverin kanssa appeelle.

Huomenna sitten jotakin muuta.