Tai ainakin musta tuntuu siltä. Hiilihanko käteen vaan, pirut on mielessä jo valmiiksi. Ja manattu on muutenkin pitkin päivää. Mä nillitän nyt aluksi niin sitten voi keskittyä noihin hyviin asioihin, koska toki niitäkin on. Ja sitten mennään...

Se halpa kämppä. Ei varmaan tarvi sanoa mitenkä sen kanssa kävi. *tu.

Tämän kämpän vuokraaja soitti ihan ystävällisesti että voiko tulla maanantaina kattoon mahdollisen vuokralaisen kanssa. Tähän kämppään on tasan kaksi avainta, toinen mulla ja toinen isännöitsijällä, joten mun pitää olla sillon päästämässä heidät sisälle. Ja hänellä on maanantaina vapaa ja samoin uudella vuokralaisella, joten maanantaina pitäis käydä. Sanoin että en tiedä miten olen maanantaina töissä vielä, joten soitellaan uudestaan viikonloppuna. Miksi sen vuokraajan pitää tulla tätä esitteleen, kun mä olen käyny kämppiä kattomas, niin ei siellä ole ollu vuokraaja näyttämäs vaan ne nykyiset asukkaat, ihmeellistä. 

Ei ole tietoa mistään muistakaan kämpistä, ja kolme viikkoa aikaa. Se sama kirosana tähän.

Kotona odotti 7 laskua ja yksi kahden päivän palkka. Ei tarvi olla matemaattinen nero laskeakseen jääkö tili plussalle vai miinukselle... :D

Unohdin ostaa Ruovesilehden, ja mun piti ostaa se koska siinä oli Joonaksesta juttu ( joku kotipuolessa ostaa sen mulle, pliis)

Oliko siinä kaikki huonot? Oli. Ja sitten niitä hyviä ja kivoja asioita parilta päivältä...

Tilasin uudet ruskeet lenkkarit halvalla,jei !

Sisko leikkas puolet mun hiuksista pois, säästää shampoissa jatkossa. Tänään kiskasen siihen vielä Schwarzkopfin Liveä, "Black red"-sävyä, joten mun kesätukka on melkeen siinä sitten, pitää sitä vielä ohennussaksilla säätää hiukan.

Näin kakruja kotipuoles, Miro ja Anni halasi tädin mieliksi näin

 578168.jpg

Manta oli pieni ja nätti <3

 578169.jpg

Iida oli tehny huovuttamalla Roopesta kopion

 578170.jpg

Tilattu nalle valmistui ajallaan

 578172.jpg

Samoin nää kortit jotka tein sen kirjasen mukaan...Mazejako ne oli. Toisessa perhosia, toisessa kukkia, ja sit ystävyysrunoja

 578175.jpg

 578176.jpg

Söin pitsaa, kääretorttua, veljen tarjoomaa jäätelöö ja tulisia patonkeja, lisää jäätelöö ja kalapuikkoja, kahvia. Kissat sai tuomisina seitiä, purkkiruokaa, raksuja ja pussiruokaa. Ruumiit on ravittu siis. Sielu ei kaipaa lepoa mutta pää jonkinlaista pielustaa.

Mitäs nyt sitten, kämppä pitäis siivota ja huomista Tampereenreissua varten pitäs ettiä lappusia ja lippusia ja kehitellä jotain taktiikkaa asuntotoimistoja varten. Alkaa oleen pinna kireellä ja välillä tulee mieleen et prkl, tämmöstäkö tää touhu tulee mulla aina olemaan, en varmasti koskaan pääse tilanteeseen jossa mulla olis sekä asunto-, työ- että miesasiat kunnossa. Mä en ainakaan usko et sellanen päivä koittaa, aina jokin homma kusee, yleensä kaikki. Lohduttavaa, että nyt ei kunnolla kuseksi kuin asuntohomma.

Kun kaikki tässä miettii niin asuntohakemuksessa  olevan "Raskaana" -kohdan ruksiminen ja raskaustodistuksen liittäminen hakemukseen varmaan helpottas asunnonsaantia, vieläkö tässä ehtis senkin jos olis sairaan nopee? Koska lähtee seuraava bussi Tampereelle ? :D Oikeesti mua ei kauheesti naurata tää tilanne, on sellanen pieni paniikki mutta en voi antaa sille periksi yhtään. Järki sanoo että onhan sen kämpän pakko löytyä. Jos ei muuta niin otan sitten jonkun tolkuttoman kalliin ja ekstraan ne rahat kasaan, en vaan haluais siihenkään, kun en oikeesti mitään isoa ja kallista kämppää tarvi. Jos joskus voitan rahaa niin ostan pieniä kolkytneliöisiä kämppiä ja vuokraan ne vaan sellasille joilla on kolme kissaa ja krooninen rahapula. Aamen.

En varmaan saa mitään käsitöitä tehtyä, ja en jaksa kirjottaa aina näitä nillityksiäkään, joten seuraavan kerran bloggaan kun on jokin rätti valmiina tai kämppä löytyny. Älkää pitkästykö odotellessa :)